مرگبارترین روز کرونا در اسپانیا رقم خورد
کد خبر: ۱۷۴۹۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 March 27    -    ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

مرگبارترین روز کرونا در اسپانیا رقم خورد

وضعیت شیوع ویروس جدید کرونا در اسپانیا همچنان رو به وخیم شدن است و طی یک روز گذشته بیش از هفت هزار نفر به این ویروس مبتلا شدند.

علی‌رغم تدابیر سفت‌وسخت پیشگیرانه درمانی که در اسپانیا برقرار شده، آمار مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور با شیب تند صعودی در حال افزایش است.

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۷۸۷۱ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، همچنین از روز گذشته تا کنون ۷۶۹ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۶۴۰۵۹ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۴۸۵۸ تن افزایش یافت.

پایگاه خبری «بلومبرگ» نیز گزارش داد که رئیس ستاد کل ارتش اسپانیا از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درخواست کرده که هرچه سریعتر دستگاه‌های تنفس مصنوعی، لباس‌های محافظ و کیت‌های تشخیص ابتلا به کرونا برای این کشور ارسال کند.

پیشتر گزارش شده بود نظامیان اسپانیایی، سالخوردگان مشکوک به کرونا را دیده‌اند که در خانه‌های سالمندان رها شده و بعضی از آنها نیز فوت کرده‌اند.

مرگبارترین روز کرونا در اسپانیا رقم خورد

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
1
روزی چند تا تست میگیرند که حدود 8 هزار تا مبتلا رو تشخیص دادن؟
اگه ایران هم روزی 10 یا 20 هزار تست بگیره وضع بهتری از اینها نخواهد داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
1
با غسال های داوطلب که فقط برای اجساد کرونایی غسل انجام می دهند مصاحبه کردند گفتند ما از اذان صبح تا آخر شب بی وقفه کار می کنیم اگه مجموع غسال ها فقط در تهران 50 تا باشه (زن و مرد) رقم 150 کشته در کل کشور به نظر طبیعی نیست
آخرین اخبار