هتلی سفید در جزیره‌ای باشکوه و زیبا+عکس
کد خبر: ۱۶۶۵۴
تاریخ انتشار: 2015 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
bato-adv
bato-adv
 این شهر در لبه صخره‌ای بلند قرار دارد و ترکیبی از معماری‌های وینتیانی (Venetian) و سیکلدیزی (Cycladic) آن را زینت می‌دهد.

 
هتل هتلی سفید در جزیره‌ای باشکوه و زیبا

TzekosVillas برلبه کالدرا (فرورفتگی بزرگی که عمدتا از فروریختن یا پرتاب قله یک کوه آتشفشان حاصل می‌شود) معروف ساخته شد و یک چشم انداز پانوراما از جزایر آتشفشانی اطراف سانتورینی و آبی زیبا از دریای اژه در مقابل دیدگان ساکنان قرار می‌دهد.

در جزیره سانتورینی که از آتشفشان بوجود آمده ترکیبی از صخره‌های قرمز و سیاه و سفید با خانه‌های کاملا سفید وجود دارد و برای احترام به معماری سنتی مجموعه جزایر Cyclades، هتلTzekos Villas نیز به عنوان یکی از این خانه‌های با پوشش سفید سانتورینی به نظر می‌رسد که چشم انداز باشکوه طبیعی جزیره را تکمیل می‌کند. هتلTzekos Villas دارای 11 اتاق دونفره، چهار اتاق سه نفره، یک اتاق چهر نفره، 4 اتاق ویژه و 2 سوئیت است که همه آنها چشم انداز کالدرا را دارد.

دکوراسیون سنتی درهر اتاق متفاوت است و سبکی منحصر به فرد را برای همه مکان‌های سکونت به همراه احساس تفریحی لوکس و راحت ارایه می‌دهد.

همه اتاق‌ها دارای امکانات و وسایل مختلف مانند تهویه مطبوع، حمام خصوصی، تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای و ... هستند که با منظره دریا، آتشفشان و کالدرا و امکانات اضافی بیشتر محیط جذابی را برای سکونت و تفرج گردشگران فراهم آورده است. این جزیره هر روز هزاران بازدید کننده را به ویژه در طول تابستان به سوی خود جذب می‌کند.

همشهری
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv