درخواست بازداشت انتشاردهندگان تصاویر سد لفور
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

امام جمعه سوادکوه‌شمالی خواستار بازخواست انتشاردهندگان تصاویر نامناسب سد لفور سوادکوه‌شمالی شد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی  در پاسخ به سؤالی درباره انتشار برخی از عکس‌هایی با پوشش نامناسب در سد البرز گفت: همه افرادی که به اماکن تفریحی می‌آیند، یک‌جور نیستند و افرادی دنبال فرصت هستند و تعدادشان هم زیاد نیست و در جای خلوت و دور از نظر مسؤولان رفتارهای نادرستی انجام دادند و عده‌ای هم تصاویر آنها را منتشر کردند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید برخورد کنند و انتشار این تصاویر هم اشاعه فحشا است، افزود: انتشار عکس‌های عریان دارای اشکال شرعی است و اگر برای متولیان برای پیگیری ارسال شود، درست است ولی اگر برای همه مردم منتشر شود، اشاعه فحشا است.

امام جمعه سوادکوه‌شمالی خاطرنشان کرد: افرادی که عکس‌شان معلوم است، با آنها برخورد شود و اشاعه‌دهندگان عکس‌ها هم معرفی و بازخواست شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مسؤولان مرتبط گردشگری و کسانی که وظیفه کنترل اماکن گردشگری را دارند هم باید پاسخ‌گو باشند، گفت: مسؤولان مرتبط با مکان‌های تفریحی و گردشگری هم وظیفه کنترل اماکن تفریحی را دارند.

فارس

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
2
17
از طرفی خنده دار و از طرفی تهوع آوره... الآن تنها مشکل کشور ما کشف حجابه؟؟!! چرا وقتی کسی به دلیل کمبود امکانات بهداشتی و درمانی جونشو از دست میده و بچه هاش یتیم میشوند و یا وقای که میلیارد میلیارد پول از مملکت دود میشه و میره تو جیب بقیه یا وقتی که پراید از سه میلیون میرسه به پنجاه میلیون یا وقتی که یک منزل ساده مسکونی از ده میلیون میرسه به پانصد میلیون تومن یا وقتی که یه کیلو سیب زمینی از پانصد تومن میرسه به هشت هزارتومن چرا کسی حرفی نمیزنه؟؟؟ فساد و فحشا از این مواردی که عرض کردم بدتر هم مگر هست؟؟؟!
خدمتتون عرض کنم مبالغی که عرض کردم طی ده سال اخیر بوده و دیگه به دلار و طلا و... اشاره نمیکنم
پاسخ ها
بارانا
| |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
دوست عزیز حرفاتون درسته و تمام این مواردی که گفتین دارای اهمیت زیادی هستن ولی به نظرتون به خاطر این مشکلات مملکت،دیگه نباید به هیچ کدوم از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها بپردازیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
16
5
احسنت و درود به اين امام جمعه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv