مراسم عروسی زیر دریا؛ پر زرق و برق اما پوچ
کد خبر: ۱۴۵۳۴۸
تاریخ انتشار: 2019 May 20    -    ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
bato-adv
bato-adv

روزنامه اصولگرای صبح نو در گزارشی به برگزاری مراسم‌های عجیب و غریب عقد و عروسی پرداخته است.

کافی است هشتگ عروسی را در اینستاگرام سرچ کنید تا بیش از یک‌میلیون و 600هزار عکس آپلودشده با این هشتگ را ببینید. تبلیغات آتلیه، سورپرایزهای مراسم و عروسی‌های لاکچری یکی پس از دیگری به شما نمایش داده می‌شود.

همین چند وقت پیش بود که کلیپی کوتاه در میدان آرژانتین منتشر شد که یک عروس و داماد برای ساخت کلیپ عروسی خود با استفاده از یک بالن با چندین بادکنک به پرواز درآمدند تا از فرودآمدن عروس فیلم‌برداری شود. این فیلم در فروردین سال جاری بازتاب گسترده‌ای داشت.

ققق

پرواز با بالن یکی دیگر از سرویس‌های ویژه‌ای است که این روزها برخی شرکت‌های برگزارکننده مراسم و تالارها در بسته ازدواج خود گنجانده‌اند. عروس و داماد چنددقیقه‌ای بالن‌سواری می‌کند و در آخر در وسط حیاط تالار و میان مهمان‌ها فرود می‌آیند.

عروسی در زیر دریا و گشت‌و‌گذار عروس و داماد با لباس غواصی در اعماق آب، ازجمله خلاقیت‌هایی است که این روزها شرکت‌های برگزارکننده مراسم عروسی به عروس و دامادها ارائه می‌کنند. بدین‌صورت که داماد لباس شنای رسمی (با کلاه و دنباله) می‌پوشد؛ اما لباس عروس ویژه‌تر است و لباس شنای سفید و لوازم غواصی را تن می‌کند.

مراسم عروسی زیر دریا؛ پر زرق و برق اما پوچ!

سپس، عروس و داماد همراه با تیم فیلم‌برداری راهی اعماق آب‌ها می‌شوند. در آنجا چنددقیقه‌ای فیلم‌برداری می‌کنند و عکس می‌گیرند و آن را به‌صورت کلیپی ویژه در مراسم عروسی‌شان برای مهمانان پخش می‌کنند. جالب اینجاست که گاهی اوقات عروس یا داماد اصلا شنا بلد نیستند و همین مسأله نیز دشواری‌های خاص خود را به‌دنبال دارد؛ اما تصمیم بر آن شده که حتما زیرآبی بروند!

اجاره خودروهای لوکس به‌عنوان ماشین عروس و اسکورت آن با ده‌ها موتورسوار یک‌شکل نیز بخشی از اقداماتی است که این روزها عروس و دامادها برای خود تدارک می‌بینند؛ خودروهایی که اجاره هرکدامشان ساعتی یک‌میلیون تومان برای داماد آب می‌خورد. همه این‌ها را بگذارید درکنار گل‌آرایی ویژه تالارها و سفره‌های رنگین و غذاهای مختلف.

این روزها در تالاری در شرق تهران به‌ازای هر نفر مهمان بین 800هزار تا یک‌میلیون تومان به‌عنوان هزینه شام دریافت می‌کنند. آتش‌بازی، نورافشانی، راه شمع‌و‌گل، تقدیم هدایا به مهمانان، نور ویژه بر سر عروس و داماد در طول مراسم، چاپ عکس عروس و داماد روی لوازم پذیرایی، سیستم‌های ویژه صوتی‌و‌تصویری برای پخش موسیقی و فیلم ازجمله هزینه‌های جانبی است که برای برگزاری مراسم لوکس باید موردتوجه قرار دهید.

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv