دفاع جانانه مادرشوهرِ مهناز افشار از او +عکس
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۳۸۵۵
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 04    -    ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

سوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین و مادر همسر مهناز افشار با انتشار پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی‌اش به توییتی که علی‌اکبر رائفی‌پور درباره این هنرپیشه و انتشار یک توییت پرحاشیه از سوی او منتشر کرده بود، اینگونه واکنش نشان داد:

جناب رائفی پور

انتساب یک زن متاهل به یک زن فاسد چه سنخیتی با منش اهل بیت دارد!؟؟؟

در سیره اهل بیت (ع) مبتنی بر آیات صریح قران "ولا تنابزوا بالالقاب" و " و هماز مشاء بنمیم" (حجرات و القلم)، هیچگاه القاب زشت و بدزبانی حتی در میدان جنگ، متجلی نبوده است.چه برسد به تهمت ناروا به یک زن متاهل؟؟ شما به عنوان یک محقق که کار خود را شفاف‌سازی سیاست صهیونیستی تعریف کرده‌اید، دقیقا از همان روش‌ها برای حذف کسانی که در قالب فکری شما نیستند، استفاده کرده‌اید!!!

دفاع جانانه مادرشوهرِ مهناز افشار از او

١-یک انسان مظلوم در جایی قربانی تعلل ناظران نسبت به یک آشوب‌گر مسلح که یک‌سال در فضای مجازی برای خودش مانور داده است، می‌شود.

٢-در جایی دیگر عکس شخصی بر روی خبر صفحه‌ای که تبلیغ اسلام انحرافی داشته، قرار می گیرد.

٣- و یک زن به نوع نگاه شرم‌آور به زنان، در این خبر واکنش نشان می‌دهد، بدون آنکه اشاره ای به عکس یا نام فردی داشته باشد.

حال دو مورد اول را به مورد سوم پیوند دادن ،چینش خبیثانه‌ای است که فقط در قامت سیاست و منش معاویه و صهیونیست‌ها که ظاهرا شما آن را شفاف‌سازی می‌کند، مجوز پیدا می‌کند نه در سیاست علی (ع)!!!!

"در حکومت علی آن کس که به یک زن متاهل تهمت ناروا می‌زند، محاکمه می‌شود و مجازات شلاق دارد!!! آیا تهمت ناروا، بی‌اخلاقی، انحراف و تحریک افکار عمومی مصداق : تابلوی "ما زندگی بخشیدن را از اهل بیت اموخته‌ایم است "؟؟؟؟ این حجم از بی‌اخلاقی و این روش مصداق بارز دین سیاسی است که معاویه مروج آن بود و با زندگی بخشیدن اهل بیت، که سراسر دلسوزی و محبت و اخلاق بود، در تضاد کامل است.!!!!

در نظام محب اهل بیت، مدعی‌العموم باید که شما را برای ترویج این رفتار به نام اهل‌بیت مجازات می‌کرد!!

مهناز افشار هفته گذشته توییتی از یک اکانت تقلبی را بازنشر کرد که به خاطر آن مورد هجمه قرار گرفت و همزمانی این اتفاق با قتل یک روحانی همدانی باعث شد تا عده‌ای خواهان محاکمه این هنرپیشه شوند.

او این روزها برای برگزاری یک ورک‌شاپ آموزشی در آلمان به سر می‌برد، در حالی که در برگشت به ایران باید برای توضیح درباره این قضیه و به خاطر شکایت روحانی‌ای که از عکسش برای آن اکانت تقلبی استفاده شده بود، به دادگاه برود.

برترین ها

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
197
82
سلام. مادر شوهر مهناز افشار خوب میتونه از آیات قرآنی و اسلام و دین و امام علی و ... استفاده کنه برای توجیه کارها و حرف ها و رفتار مهناز افشار که نه حجاب درستی داره، نه پوشش درستی و نه .... حال بماند که تقریبا کشف حجاب کرده
پاسخ ها
بهروز
| |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ناشناس عزیز، حجاب یک امر شخصی است و جنابعالی و یا هیچ کس دیگری نمی تواند از روی حجاب درباره شخصیت کسی قضاوت کند.
ناشناس
| |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
ناشناس عزیز، شما خودت را جمع وجور کنی کفایت می کند . شما را قبر دیگری ودیگری را قبر شما نمی خوابانند .
mrv
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
به شما چه ارتباطی داره ؟؟؟
amir
| |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
خيلي منطقي و مستدل حوايشو داد...شما هم كلي گويي نكن و با دليل حرف بزن
ناشناس
| |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
سلام به آقا بهروز
حجاب یک امر شخصیه؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
مهناز افشار دسته گل زیاد به آب داده بهتره درست صحبت کنه یا نظر بده ادازه دهنش حرف بزنه نه اندازه عقلش که نداره
ناشناس
| |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
خودتون رو اذیت نکنین مهناز افشار به اندازه عقلش حرف می زنه و نظر می ده.
سطح فیلمهاییکه بازی می کنه هویتش رو نشون می ده.
حجابش هر چند در حد اعتراض ادعایی مادرشوهرش نیست. به ما ربط نداره . بلکه در حد همون پسر تربیت کرده اش می باشد. مبارک هم باشند.
ناشناس
| |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
پوشش یه امر شخصیه؟
مرد همسایت بدون لباس جلو زن و بچه ات بیاد بیرون بعد بگه امر شخصیه می پذیری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
55
137
به این میگن مادر شوهر درست حسابی، باریکلا بهش.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
از مادرشوهر ایرانی بعیده
خخخخ
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
76
118
آفرین بر این شیر زن منطقی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
51
86
جووووووووووووووووووووووونم به مادر شوهر .....
سعیدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
77
86
ضمن احترام به مادر شوهر این بازیگر سینما،
کار خانم افشار اشتباه بود. حال سوال این است که چرا انسان اشتباهات مکرر خودش را در معرض عموم قرار بدهد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
بنده بارها گزارش مربوط به اين قتل را خوانده‌ام و بالاخره نفهميدم چگونه به ارتباط قتل آن طلبه شهيد با مهناز افشار رسيده‌اند. طرفدار خانم مهناز افشار هم نيستم و اين مطلب در دفاع از ايشان نيست. بحث بنده توجه به حقايق است.

ظاهراً فرض بر اين است كه قاتل براي تاديب يك روحاني كه ازدواج موقت با حشدالشعبي را مطرح كرده (هر چند جعلي) يك روحاني ديگر را در همدان كشته است.

اولاً همين فرض با عقل جور در نمي‌آيد و جز يك ويديوي ناشناس از يكي از طرفداران قاتل، مدركي در اين زمينه نيست.

دوماً اگر هدف قاتل كشتن كور يك طلبه يا روحاني، بدون توجه به هويت وي و صرفاً به قصد ترساندن ساير روحانيون يا خودنمايي يا... بوده، چرا قبل از قتل نام طلبه شهيد را بر زبان آورده و پس از اطمينان از هويت وي اقدام به قتل كرده است؟

آنچه مسلم است اين قتل زواياي پنهاني دارد كه مستلزم كار پليسي در فضاي آرام و فني است و موج‌سواري‌هاي رسانه‌اي براي اهداف دم دستي با هر نيت و انگيزه، جايي در اين موضوع ندارد.
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
51
100
نگید رائفی پور بگید استاد همه چیز دان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
24
61
خانم صفاوردی عزیز دفاع شما از عروستون کاملا" درست و بجاست ولی وقتی همسر محترمتان برای محکومیت عروسش یقه میدراند توقعی از افراد تندرویی نمیرود.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
سرکارخانم !به شوهر باغیرتت بگو خجالت بکش از اینکه رائفی پور به عروست میگه پری بلنده و جنابعالی سکوت میکنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
5
71
این چیزام شده خبر؟مهناز افشار رو ول نیمکنید؟پدر شوهرش اینو گفته مادر شوهرش اینو گفته.خودتون خجالت نمیکشین اسم اینو میذارین خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
شما میتونی روی لینک خبر کلیک نکنی
پويا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
90
47
شما نميخواد خيلي كاسه داغ تر از آش بشي ، خيلي دلت به حالش ميسوزه برو عروست رو جمع كن جلوي بي حجابيش را بگير
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
با حجاب یا بی حجاب. شما را چه مربوط؟
ناشناس
| |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
حجابش به مربوط نیست. قسمت رعایت قانون و حرف ادعاییش به ما ربط داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
7
63
من فاتحه کشوری را خواندم که یک انسان کیلومترها دورتر در کشورهای اروپایی با یک توییت دستگاه قضا و سیاست و کل کشور را به هم ریخته است...شما هم بخوانید...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
به هم ریختگی ؟!
شما فاتحه ات را بخوان
ناشناس
| |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
از بس مردم بیسواد داریم که اهل مطالعه نیستند
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
60
46
شاید خانم مادر شوهر خواسته است خانواده خود را حفظ کند و کار را جمع و جور کند....

ولی وجدان هم خوب چیزی است....
بعید میدانم خود مهناز هم نظر ایشان را قبول داشته باشد... چرا که خوب میداند ایده هایش چیست و نظرات و عقایدش با مادر شوهر فرق دارد...

به مادر شوهر عزیز توصیه میکنم فقط یک سرچ ساده از ویدئو های ایشان در گوگل و یوتیوب بکنند تا عروسشان را بیشتر بشناسند....

تشویق دختران این سرزمین به عبوز از خط قرمزها ....
و لجن مال کردن پاکی و پاکدامنی....

البته این ها همه در "لوح محفوظ" وعده داده شده در قرآن ثبت و ضبط است....

مهناز خانم افشار با تمام وجود از هر اتفاقی بصورت کاملا جاهلانه و غیر منطقی برای بر هم زدن سیستم استفاده میکند... غافل از اینکه بسیاری از این خط قرمزها دستورات الهی هستند نه سیاسی و حکومتی....
و تلاش بر علیه دستورات الهی و در افتادن با خدا... بی جواب نمیماند...

مادر شوهر عزیز خیلی وقت نمیگیرد 40 یا 50 استوری ایشان را در موضوعات مختلف دقیق بخوانید و مرور مجدد کنید..
آنوقت شاید اگر وجدانی و انصافی باشد... نظرتان عوض خواهد شد.....
کاش به توئیت ها و استوریهایمان بیشتر بیاندیشیم...!!!!!!!
پاسخ ها
شهناز
| |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
وجدانن وانصاف را فقط تک داری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
1
23
جالب اینکه اغلب کامنتها گیر دادند به حجاب خانم افشار و کسی به مساله داروهای آلوده گیر نداده، حالا آقایان لطف کنند توضیح دهند که حجاب از اصول دین است یا فروع دین یا بهانه ای برای پوشاندن فسادهای مالی و .....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
صد درصد موافقم.
همیشه باید اصل مقدم بر فرع باشه.
رعایت قانون ارجحیت بر هر چیزی داره که تو منش این عروس نمی بینم.
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
20
13
درود بر روشنگرانی چون آقای رائفی پور
مادر شوهر خانوم مهناز معلوم نیست تو کدوم منظومه با کهکشان زندگی میکنند.

خبر داری از اون اقتصادی که مهناز ازش تا بن دندون دفاع میکرد و مردم و تشویق میکرد بهش رای بدن؟
خبر داری چه چیزهایی رو به خورد دختران این سرزمین میده؟
خبر داری چه طوری حرف میزنه چه طوری ویدوعو میده بیرون؟

بهتر عروستو نصیحت کنی که امیدی به برگشتش نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
6
17
آقاي رائفي پور اگر اين تهمت هاي ناروا را زده واقعا بايد مجازات بشه . من با نظر اين مادر موافقم تهمت پراكني براي هر كسي از سيره انبيا و ائمه فاصله داره و هر كسي اين كار رو بكنه نبايد ادعاي اخلاق اسلامي و منش شيعه داشته باشه . اگر امام معصوم زنده بود با اين دو طرف دعوا يعني آقاي رائفي پور و خانم افشار چگونه رفتار مي كرد و حكم صادر مي نمود ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
12
12
حالا اینهمه از آیات قرآن و کلام مولا علی علیه السلام گفتید و با اینها از مهناز خانم دفاع جانانه کردید، آیا عروس گلتون سرسوزنی به این چیزا اعتقاد داره؟؟
مثلا به آیۀ حجاب و عفاف زنان که صراحتا در قرآن اومده!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
استفاده ابزاری از دین
متاسفانه
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
7
12
چه ربطی به تاهل داشت من نمیدونم. همین زن متاهل میتونه باعث فساد اجتماعی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
4
15
مادر شوهر عزیز لطفا از این آیات و احادیث برای عروس محترمه نیز قرائت بفرمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
5
12
آقای رایفی پور در کجای قران و زندگی ایمه اطهار با ابروی یک زن بازی کردن که شما می کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
1
1
اینکه رائفی پور حرفی بزند مصداق درستی نیست...باید واقعیت مشخص گردد و صرفا برای یک روحانی عدالت اجرا نشود بلکه برای هر مسلمانی اجرا گردد آنجا نام علی را بردن مجوز دارد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
4
13
این از اون مادراست که بچه‌شون هر اشتباهی کنی در هر صورت ازش دفاع می‌کنن. از همین مادر همون پسر تقدیم این سرزمین شده. انتظار بیشتر از این از این مادر اشتباهه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
3
13
مادر ایشون منطقشون اشتباه است. فساد انواع دارد و ربطی به تاهل ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
5
5
این مادر عزیز آیه و روایت مربوط به حجاب و حیا رو برای عروسشون بخونن هم خوبه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
4
2
جالبیه این موضوع اینه که پری بلنده نه به خاطر فحشا که بخاطر عمل سیاسیش در تاریخ ایران هست، پس اگه کسی رو به یک شخصیت تاریخی مثال میزنیم و مانند میکنیم به خاطر شخصیت ماندگاریش در تاریخه نه بخاطر کارهای دیگه ای که میتونسته انجام بده و اده.
پری بلنده سر دسته گروهی برای کودتا و براندازی بود و الان هم مهناز افشار با هدایت اون مشاورانی که قصد این کار رو دارن به بهانه اعطای شهروندی دارن ازش به عنوان پیاده نظام استفاده میکنن.
جدج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
0
0
دیگه همه مشکلات حل شد دلار و تورم ساعت به ساعت داره میره بالا سیب زمینی و پیاز شده کیلویی 7 تومن شما فقط چسبیدید به مهناز افشار و هر روز یه سوژه جدید پیدا کنید فکر ازدواج جوانان و مشکلات بیکاری و فقر هستید ئا نه
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv