سریع‌ترین و گران‌ترین مدل‌های مرسدس بنز را بشناسید
کد خبر: ۱۳۵۳۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 03    -    ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
bato-adv
bato-adv
زیبا، لوکس و سریع! ستاره‌های آلمانی همواره جزو بهترین خودروهای جهان بوده‌اند. هنر مرسدس این است که خودروهای سریع و هیولاهای سرعت را رام کرده است و رانندگی راحت و بی‌دغدغه را برای همه فراهم کرده است.

زیبا، لوکس و سریع! ستاره‌های آلمانی همواره جزو بهترین خودروهای جهان بوده‌اند. هنر مرسدس این است که خودروهای سریع و هیولاهای سرعت را رام کرده است و رانندگی راحت و بی‌دغدغه را برای همه فراهم کرده است. متأسفانه مرسدس در ایران آن‌طور که بایدوشاید فعالیتی ندارد و فقط خودروهای وارداتی این برند آلمانی وارد بازار ایران می‌شوند که آن‌هم باوجود محدودیت‌های گمرکی از گذشته کم رنگ‌تر شده است. بااین‌حال تعدادی از سریع‌ترین خودروهای مرسدس بنز در جاده‌های ایران حضور دارند و منظره خاصی به جاده‌های ایران داده‌اند. در ادامه به معرفی این هیولاهای سرعت ساخته‌شده توسط مرسدس بنز که در ایران حضور دارند خواهیم پرداخت. دقت کنید که اساس این رده‌بندی شتاب خودروها است.

سریع‌ترین و گران‌ترین مدل‌های مرسدس بنز را بشناسید

مرسدس بنز AMG SLS BLACK SERIES

سریع‌ترین خودرو مرسدس بنز در جهان AMG SLS BLACK SERIES که با پلاک ملی دو دستگاه از آن در ایران وجود دارد! قیمت‌گذاری بر روی این خشم‌شب ‌کار بیهوده‌ای خواهد بود ولی احتمالاً قیمت AMG SLS BLACK SERIES بیش از 10 میلیارد تومان در ایران ارزش‌گذاری می‌شود. سرعت این خودرو بیش از 315 کیلومتر بر ساعت است و تقریباً رقیبی در جاده‌های ایران ندارد. شتاب این خودرو از 0 تا 100 کیلومتر تنها 3.2 ثانیه است و به‌طورکلی تعداد معدودی از این خودرو باقدرت 622 اسب بخار ساخته و فروخته‌شده است. قیمت این خودرو حدود 250 هزار دلار است.

سریع‌ترین و گران‌ترین مدل‌های مرسدس بنز را بشناسید

مرسدس AMG E63 S

مرسدس AMG E63 S مدل 2015 نیز در ایران حضور دارد. این خودرو در بین خودروهای جدید به‌عنوان یک نمونه با طراحی قدیمی محسوب می‌شود، اما این نکته چیزی از عظمت این غول زیبا کم نمی‌کند. موتور توربو دوگانه V8 این خودرو 577 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این قدرت به AMG E63 S این امکان را می‌دهد که 0 تا 100 را در کمتر از 3.5 ثانیه پر کند. نکته جالب‌تر در مورد این خودرو این است که به‌صورت استیشن نیز با همین قدرت و با پسوند واگن در کنار نام خود به بازار عرضه‌شده است. فقط یک لحظه تصور کنید که یک استیشن با سرعت 300 کیلومتر در حال عبور از کنار خودرو شما باشد! قیمت مرسدس AMG E63 S بیش از 1 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

سریع‌ترین و گران‌ترین مدل‌های مرسدس بنز را بشناسید

مرسدس بنز AMG CLS63

خرید و فروش مرسدس بنز CLS در ایران باوجود تمام مشکلات شرایط بهتری نسبت به AMG ها دارد و تعداد آن‌ها نیز بیشتر است. اما مطمئناً سریع‌ترین آن‌ها Mercedes-AMG CLS63 که حداکثر سرعت آن به بیش از 250 کیلومتر می‌رسد. این خودرو یک سدان 4 در است که وقتی نام AMG به آن اضافه می‌شود آن را تبدیل به یکی از سریع‌ترین سدان‌های دنیا می‌کند. AMG CLS63 با موتور 5.5 لیتری و توربو دوگانه که خروجی 577 اسب بخاری دارد، می‌تواند از حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتر را در کمتر از 3.5 ثانیه طی کند. از این خودرو فقط چند نمونه به‌صورت گذر موقت وارد ایران شده است و از AMG CLS63 پلاک ملی اطلاعی در دسترس نیست. بااین‌حال قیمت مرسدس بنز AMG CLS63 در مناطق آزاد حدود 1.5 میلیارد تومان است با توجه به فرمول پیچیده قیمت برای پلاک ملی شدن این خودرو احتمالاً قیمت پلاک ملی آن در صورت وجود بیش از 3 میلیارد تومان خواهد بود.

سریع‌ترین و گران‌ترین مدل‌های مرسدس بنز را بشناسید

مرسدس بنز AMG GT SLS

در تابستان امثال خبر خوبی به گوش دوست داران مرسدس بنز در ایران رسید و آن‌هم ورود یک دستگاه مرسدس بنز AMG GT به‌صورت گذر موقت به جاده‌های ایران بود. این خودرو باشکوه با شتابی در حدود 3.7 ثانیه 0 تا 100 کیلومتر را پر می‌کند و از این نظر در رتبه 4 رده‌بندی ما قرار می‌گیرد. اما حداکثر سرعت این خودرو به 318 کیلومتر در ثانیه می‌رسد که از سایر خودروهای لیست تا به اینجا بیشتر است. موتور 6.2 لیتری V8 این خودرو قادر است قدرتی در حدود 591 اسب بخار تولید کند که نشان‌دهنده عظمت AMG GT است. قیمت مرسدس بنز AMG GT  SLS به‌صورت گذر موقت در حدود 2 میلیارد تومان است.

سریع‌ترین و گران‌ترین مدل‌های مرسدس بنز را بشناسید

 مرسدس AMG GT S

خوشبختانه این خودرو هم به صورت گذر موقت به جاده های ایران وارد شده است. مرسدس AMG GT S وارد شده به ایران مدل 2017 این خودرو بود که سرعت سر سام آور 310 کیلومتر را ثبت کرده است. از این خود رو به عنوان رقیب پورشه 911 نام می برند که دارای طراحی کلاسیک با کاپوت بلند و صندوق عقب کوتاه است. مرسدس یک موتور 4 لیتری V8 با خروجی 503 اسب بخار را برای این خودرو در نظر گرفته است. این غول آلمانی برای رسیدن از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها به 3.7 ثانیه فرصت نیاز دارد. نمونه ای که مدتی در ایران حضور داشته نسخه پایه این خودرو بود که حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان با پلاک گذر موقت ارزش گذاری شده بود.

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
2
14
وجود این خودروها خیلی افتخاری نداره تو مملکتی که نون و اب مردم مشکل اصلی هست..
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv