رسالت آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی در تامین امنیت غذایی
کد خبر: ۱۳۴۳۰
تاریخ انتشار: 2015 October 05    -    ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

رسالت آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی در تامین امنیت غذایی

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور عمومی این معاونت تاکید کرد: رسالت آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی در تامین امنیت غذایی جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 دکتر حسین برزگر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر امورعمومی این معاونت با تسلیت فاجعه خونبار منا، گفت: فاجعه منا ننگی بر دامان آل‌سعود نشاند که به سادگی پاک نمی‌شود و نباید فراموش کرد که مدیریّت غلط و اقدامات ناشایسته آل سعود باعث به وجود آمدن این فاجعه عظیم شد و اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي در مقابل اين بي حرمتي هاي آل سعود بر دنيا ثابت شد .

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر، با روند توسعه واحدهاي توليدي صنايع غذايي، آشاميدني و افزايش ميزان توليد اين گروه از محصولات دركشور از يك سو و افزايش ميزان واردات از كشورهاي مختلف با شاخص ها و استانداردهاي كيفي و ايمني متفاوت، ضرورت كنترل كيفيت و سلامت مواد اوليه و محصولات بيش از پيش حائز اهميت است.

برزگر در ادامه تصریح کرد: ارائه خدمات آزمايشگاهي دقيق و قابل استناد در زمينه كنترل مواد غذايي و آشاميدني مستلزم رعايت حداقل پيش نيازها و الزامات براي برقراري شرايط، عمليات مناسب و مطلوب آزمايشگاهي است.

وی همچنین در پایان افزود: در راستای ارتقای اهداف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ایده های همکاران استفاده خواهیم کرد و از اين سرمايه هاي گرانقدر جهت ارتقاء سلامت مردم بهره ميبريم.

مهندس شاهین شهبازی مدیر جدید امور عمومی و اجرایی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیر ضمن تقدیر و تشکر از مهندس محمد رضا موحدی مدیر پیشین امور عمومی معاونت گفت: در نظر است که چالش های موجود در محیط اداری و مالی مورد بررسی و پایش قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم برنامه ریزی صحیح و درستی داشته باشیم.
شهبازی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر ضمن هماهنگی با معاونت توسعه دانشگاه توانستیم اعتبارات بیشتری در زمینه اضافه کاری کارکنان جذب کنیم و در این خصوص تا پایان سال هیچ مشکلی نداریم.
حسین عبدالعزیزی
آخرین اخبار