برای سرمایه‌گذاری به پرند فکر کنید
کد خبر: ۱۳۱۴۶۶
تاریخ انتشار: 2018 December 26    -    ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
نام پرند که می‌آید همه به آینده امیدوارکننده این شهر تازه‌تاسیس اشاره می‌کنند. حتی بنگاه‌های املاک پرند هم برای تبلیغ وضعیت فعلی این شهر حرف چندانی ندارند جز اینکه بر روی آینده روشن و ظرفیت‌های بالای پرند تاکید کنند.

نام پرند که می‌آید همه به آینده امیدوارکننده این شهر تازه‌تاسیس اشاره می‌کنند. حتی بنگاه‌های املاک پرند هم برای تبلیغ وضعیت فعلی این شهر حرف چندانی ندارند جز اینکه بر روی آینده روشن و ظرفیت‌های بالای پرند تاکید کنند. کمبود برخی امکانات و رشد آسیب‌های اجتماعی در برخی نقاط پرند، مواردی است که عموما در رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند. اگرچه شرکت عمران پرند اعلام کرده رسانه‌ها نسبت به این شهر سیاه‌نمایی می‌‌کنند، با این حال از حرف‌های ساکنین هم می‌توان فهمید که سطح کیفیت زندگی در این شهر چندان بالا نیست. با وجود این کمبودها، خرید آپارتمان در پرند دائما به عنوان گزینه‌ای مطلوب برای سرمایه‌گذاری معرفی و توصیه می‌شود.

برای سرمایه‌گذاری به پرند فکر کنید

موقعیت جغرافیایی خاص

پرند نقطه تلاقی حوزه‌های کرج، شهریار و رباط‌کریم است. از طرفی دیگر در محل عبور شبکه‌های مهم ارتباطی مثل آزادراه تهران-ساوه، فرودگاه بين‌المللی امام، آزادراه تهران-قم، راه‌آهن تهران-جنوب و راه‌آهن شهری تهران-پرند قرار گرفته است. همین موارد موقعیت منطقه‌ای خاصی به پرند داده است. در حال حاضر روزانه قطار رفت‌وبرگشت تهران-پرند و هم‌چنین تاکسی مستقیم و اتوبوس بین دو شهر در دسترس است. مقرر شده که متروی پرند هم تا پایان سال 97 افتتاح شود و احتمالا بالا رفتن قیمت خرید آپارتمان در پرند را به دنبال خواهد داشت. با توجه به موقعیت استراتژیک پرند و پروژه‌ها و برنامه‌هایی که برای چند سال آینده آن در نظر گرفته شده، سیستم حمل و نقل در این شهر احتمالا پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

شهر پروژه‌های بلندمدت

در سال‌های گذشته راه‌اندازی فرودگاه امام، دانشگاه آزاد و پیام نور و سپس اجرای پروژه مسکن مهر، رفت‌وآمد به پرند را افزایش داد، این شهر را بر سر زبان‌ها انداخت و به توسعه شهر کمک کرد. احداث نمایشگاه بین‌المللی پرند، احداث بزرگ‌ترین کارتینگ اتوموبیل‌رانی کشور و بزرگترین پروژه گردشگری، ورزشی، اقامتی خاورمیانه (سرزمین ایرانیان) در جنوب پرند، شهرک صنعتی در حال گسترش، نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، ساخت دریاچه مصنوعی و پارک آبی 35 هکتاری و ... از جمله پروژه‌های اجرا شده یا در حال اجرایی است که در توسعه شهر پرند نقشی اساسی خواهند داشت. البته در اجرای این پروژه‌ها تعلل و بدقولی‌های زیادی صورت گرفته و روند پیشرفت کندی داشته‌اند. زمانی زمزمه‌های طرح انتقال پایتخت به پرند هم به گوش می‌رسید که در نهایت منتفی شد.

امنیت و اصول شهرسازی

پرند امنیت خوبی به نسبت دیگر شهرهای مجاور دارد. کاملا مدرن و مطابق با اصول شهرسازی ساخته شده و خبری از کوچه‌های نامنظم، تنگ، تاریک و بن‌بست نیست. در پرند آپارتمان‌ها کنار هم و خانه‌های ویلایی کنار هم ساخته شده‌اند و رنگ‌بندی‌ها و بلوک‌های به شکلی جذاب صورت گرفته است. این موضوع باعث شده شهر نمایی منظم پیدا کند. برای خرید آپارتمان در پرند می‌توانید به بخش املاک سایت دیوار مراجعه کنید. فازهای 4، 5 و 6 و بخشی از فاز 3 در اختیار مسکن مهر قرار دارد. باقی بخش‌ها شرکتی یا شخصی‌ساز هستند که خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس هم در آنها پیدا می‌شود. فاز صفر و یک بهترین نقاط سکونت در پرند هستند که هنوز هم زمین برای فروش و ساخت‌و‌ساز دارند و اگر بودجه کافی دارید برای سرمایه‎گذاری بسیار مناسب‌اند. آپارتمان‌های مسکن مهر هم طی چند سال گذشته افزایش قیمت خوبی داشته‌اند و سودآور بوده‌اند. بخش زیادی از متقاضیان خرید این واحدها همیشه کسانی هستند که برای سرمایه‌گذاری به سمت پرند آمده‌اند.

منبع : ویرلن

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار