تهران نیمه ابری در پاره‌ای نقاط ابری
کد خبر: ۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: 2015 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، با گذر امواج کم دامنه تراز میانی، در روز پنجشنبه در پاره ای نقاط شمال غرب، غرب، سواحل شمالی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.
 
بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، با گذر امواج کم دامنه تراز میانی ، در روز پنجشنبه در پاره ای نقاط شمال غرب، غرب، سواحل شمالی، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود که شدت بارش در استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی ، زنجان و کردستان می باشد.

همچنین تهران نیمه ابری درپاره ای نقاط ابری در بعضی ساعات همراه رگبار و رعد و برق گاهی باد وگرد و خاک خواهد بود.

همچنین در بعدازظهر این روز در قسمتهایی از استانهای کرمان ،هرمزگان و فارس رشد ابرهای جوششی، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود. شایان ذکر است با توجه به تشدید
ناپایداری همرفتی در روز پنج شنبه، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی مناطق استانهای قزوین، مرکزی، قم، البرز و تهران امکان بارش رگباری، گاهی رعد وبرق و وزش باد نسبتا
شدید موقتی وجود دارد که در برخی نقاط با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و دیدافقی نیز همراه خواهد بود.روز جمعه بارش پراکنده محدود به شمال غرب و ارتفاعات البرز خواهد بود.

از روز شنبه مجددا با گذر امواج تراز میانی در استانهای واقع در شمال غرب،غرب،سواحل دریای خزر،دامنه های البرز و شمال شرق کشور بارش باران،رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار