تخریب دیوار مدرسه‌ صارمیه در اصفهان+ عکس
کد خبر: ۱۲۵۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
سال تحصیلی جدید ۹۵-۹۴ از روز چهارشنبه اول مهر برای بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز در کشور آغاز شد.

مدارس از مدتها قبل فضای آموزشی خود را برای استقبال از دانش‌آموزان آماده می‌کنند، اما در این بین اتفاقی در استان اصفهان رخ داد که چهره یکی از مدارس را در یک روز قبل از بازگشایی مدارس مکدر کرد.

مدرسه موقوفه دخترانه صارمیه در ناحیه ۴ استان اصفهان با ۴۰۰ دانش‌آموز آماده پذیرایی از محصلان بود که شهرداری اصفهان با حکم قانونی نسبت به تخریب دیوار این مدرسه اقدام کرد.

13940704000456_PhotoL

ظاهراً این دیوار باید مقداری عقب نشینی می‌شد و حکم تخریب آن حدود یکسالی توسط شهرداری اصفهان دریافت شده بود که در نهایت صبح روز ۳۱ شهریور و یک روز مانده به شروع سال تحصیلی جدید حکم را اجرا و دیوار مدرسه‌ای دخترانه که ۴۰۰ دانش‌آموز خواهد داشت را تخریب کرد.

محمد فاضل، مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در خصوص تخریب دیوار یکی از مدارس دخترانه اصفهان اظهار داشت: شهرداری کاری مناسبی در این خصوص انجام نداده است.

وی افزود: این اتفاق درست نیست مخصوصاً از سوی جایی که خودش وظیفه خدمت رسانی به شهر را دارد حالا حتی اگر ذی حق هم باشد نباید این کار را به این صورت انجام دهد.

13940704000459_PhotoL

فاضل ادامه داد: معمولاً در مواردی که مدارس مدعی دارد چه حقیقی و چه حقوقی، سعی داریم با آنها کنار بیاییم و تأثیر منفی روی وضعیت تحصیلی بچه‌ها نداشته باشد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش تصریح کرد: در تهران و شهرهای بزرگ این وضعیت را داریم و خیلی از مدارس چنین مشکلی دارند اما مالکان حقیقی و حقوقی آنها با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند اما این مورد را پیگیری می‌کنیم.

سه شنبه ۳۱ شهریور ماه و در آستانه بازگشایی مدارس، شهرداری اصفهان در اقدامی دیوار مدرسه موقوفه دخترانه صارمیه شماره ۶ این استان را تخریب کرد.


مفتاح نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
1
در تمام مدت تحصیل راهنمایی دیوار مدرسه مان فقط بیست سانت بود
دویست تا هم شاگرد بودیم
البته اون موقعها امن تر بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار