توفان در مهران؛ زائران از مرز چذابه عازم عراق شوند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۲۵۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

دبیر ستاد اربعین استان همدان گفت: با توجه به شدت گرفتن باد و توفان در مرز مهران به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود از مرز چذابه و شلمچه عازم عراق شوند.

[زائران اربعین از مرز چذابه عازم عراق شوند]مهرداد نادری فر روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: طبق گزارش‌های دریافتی وضعیت جوی در مرز مهران مناسب نیست.
وی اضافه کرد: مسئولان وزارت کشور نیز در تماسی خواستار هدایت خودرو‌های عبوری از همدان به سمت چذابه و شلمچه شدند.
دبیر ستاد اربعین همدان اظهار داشت: بنابراین برای پیشگیری از تراکم جمعیت ار مرز مهران در این شرایط نامناسب جوی به زائران عبوری توصیه می‌شود مسیر خود را تغییر دهند.
نادری فر بیان کرد: استان همدان مسیر عبوری شمار زیادی از زائران حسینی است و تنها در روز گذشته ۷۰ هزار زائر از این استان راهی کربلا شدند.
وی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای استقبال، اسکان از زائران فراهم است و از منظر ترافیکی و امنیتی نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

ایرنا

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
بابا چرا ملت این قدر اذیت می کنید. چرا مرز خسروی باز نمی کنید. مردم مجبور می کنید هفتصد کیلومتر مسیرشون دور کنن برن از جنوب عراق وارد شن. آشناهامون تو مهران بیش از شش ساعت معطل برای خروج بودن. تصاویر هوایی ازدحام تو مرز مهران می بینیم با چند تا خروجی . بابا ملت دارن برای زیارت شاه شهیدان و ائمه هدی می رن ، آنتالیا که نمی رن . بانک ملی هم با اون تخصیص ارز دادنش مردم رو تو تهران ارز نمی دن می فرستن دم مرز یا عراق . اون وقت اقایون می خوان مدیریت خودشون رو جهانی هم بکنن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv