تقویت جذابیت مردانه و جذابیت زنانه
کد خبر: ۱۲۰۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 05    -    ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
bato-adv
bato-adv
همه افراد بشر جذابیت های منحصر به خود و خاص خود را دارند و یکی از زیبایی های خلقت خداوند در این است که حتی سر بند انگشتان ما را هم متفاوت و متنوع آفرید تا ثابت کند که این جهان را پر از تفاوت ها و تمایزهای بی انتها قرار داده است.

همه ما می دانیم که در کنار وجهه انسان بودنمان در ارتباط با جنس مخالفمان به نوعی دچار انتخاب و در مقایسه قرار می گیریم.

همه افراد بشر جذابیت های منحصر به خود و خاص خود را دارند و یکی از زیبایی های خلقت خداوند در این است که حتی سر بند انگشتان ما را هم متفاوت و متنوع آفرید تا ثابت کند که این جهان را پر از تفاوت ها و تمایزهای بی انتها قرار داده.

در این بین ما انسان ها پس از طی میلیون ها سال تکامل و ... به طور غریزی و فطری تمایلاتی در ابعاد مختلف پیدا کردیم و این دست مسائل ارتباط بسیار نزدیکی با تجربه های ما و سیر تکامل ما داشته و دارد.

اصولا جذابیت ما به فاکتورها و مسائل گوناگونی مرتبط و وابسته است.

اما آیا راهی برای تقویت آن وجود دارد ؟؟.....

تقویت جذابیت مردانه و جذابیت زنانه

 

تقویت جذابیت زنانه با کمک ضمیر ناخودآگاه

جذابیت داشتن اساسا از ویژگی ها و صفاتی است که شاید نادرست اما بیشتر افراد از زنان و خصوصا دختران انتظار دارند و به عبارتی زن مظهر جمال و زیبایی و جذابیت است.

به عبارتی در روابط انسانی هم اساسا جذابیت بالای زن هست که مرد را به داشتن او مشتاق و او را پیش قدم برای ازدواج می کند.

لذا جذابیت زنانه اهمیت بالایی برای زنان دارد . و شناخت ابعاد مختلف این جذابیت و تقویت آن امری اجتناب ناپذیر برای زنان است.

اما خیلی عالی بود که ما بدون نیاز به تلاش و کوشش زیاد بتوانیم به طور ناخودآگاه اخلاقیات ، رفتارها و خصویاتی را در خود تقویت کنیم که جذابیت زنانه مان را افزایش دهد و در جذب همسر دلخواه مان بسیار تواناتر و دارای شانس بالاتری باشیم.

برای این منظور سابلیمیران به عنوان مرجع تولید فایل های تاثیر گذار بر ضمیر ناخودآگاه در ایران اقدام به تولید سابلیمینالی کرده که این مهم را برای شما آسان و به طور کاملا طبیعی و درونی جذابیت زنانه شما را افزایش می دهد.

سابلیمینال تقویت جذابیت زنانه و جذب همسر دلخواه سابلیمیران ابزاری فوق العاده برای این منظور می باشد.

برای آشنایی با سابلیمینال جذابیت زنانه سابلیمیران کلیک کنید

 

تقویت جذابیت مردانه به کمک ضمیر ناخودآگاه

جذابیت مردانه در سیر تکامل؟

مردان همانند دیگر موجودات جنس نر در طبیعت غالبا به وظایف حمایت گری و ساپورت جنس ماده و فرزندان می پردازند. هرچند در طبیعت ما شکل ها و رفتارهای گوناگون و بعضا عجیبی را از حیوانات می بینیم اما غالبا جنس نر رفتارهای گفته شده را از خود سر می زند.

اما  به زندگی انسان ها بازگردیم ...  

تقویت جذابیت مردانه ما با روش ها و آموزش های گوناگونی در ارتباط است و می توان آن را پرورش و به شکل درست و سازنده ارتقا داد.

البته که ارتقا جذابیت مردانه برای مردان شامل فاکتورهای زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اما چه عالی میشد که ما از ابزاری استفاده می کردیم که رفتارهای جذاب و گرایشات ذهنی و بدنی و ... که به طور علمی به افزایش جذابیت مردانه ما کمک می کند را تقویت کند و ما بدون آن که بخواهیم تلاش خاصی را داشته باشیم بتوانیم مردان جذابتر و برای تشکیل زندگی و جذب همسر دلخواهمان تواناتر باشیم .

تقویت جذابیت مردانه و جذابیت زنانه

سابلیمیران به عنوان مرجع تولید فایل های برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه در ابعاد گوناگون این مهم را برای شما فراهم کرده و می توانید با هزینه ای بسیار اندک نتایج و تاثیراتی را دریافت کنید که تا پیش از آن تصورش هم ممکن نبود چرا که قدرت ناخودآگاه ما در تغییر گرایشات روانی و بدنی ما بسیار بالاتر از تصور ماست.

سابلیمینال تقویت جذابیت مردانه سابلیمیران ابزاریست بی نظیر برای افزایش جذابیت مردانه شما

برای آشنایی با سابلیمینال افزایش جذابیت مردانه کلیک کنید

 

افزایش ثروت و درآمد با کمک سابلیمینال روانشناسی ثروت

یکی دیگر از عوامل بسیار بسیار تاثیر گذار برای خلق زندگی سرشار از آرامش و زیبایی برای خود و همسر و فرزندان بی نیازی مالی و داشتن استقلال مالی است. بسیار از افراد ذهنیات و تفکراتی دارند که آن ها را از ثروت و موفقیت دور کرده و در مداری قرار گرفته اند که جز موقعیت های ضعیف کسب درآمد را نمی بینند و اصولا شرایط خوب را باور ندارند.

تقویت جذابیت مردانه و جذابیت زنانه

برای کسب ثروت بیشتر ابتدا باید در مسیر کسب ثروت قرار بگیریم و سپس به آنچه که فرصت مناسب برای ما با توجه به توانایی ها و علایقمان هست عمل کنیم.

برای این منظور سابلیمیران با استفاده از خالص ترین و برترین باورها و نگرش ثروت ساز سابلیمینالی را تولید کرده که به افزایش توان کسب درآمد و ذهنیت ثروتمند کننده برای شما می انجامد.

سابلیمینال روانشناسی ثروت سابلیمیران بهترین ابزار برای ایجاد باورهای ثروتمند کننده با کمترین تلاش و سریعترین زمان است.

برای آشنایی با سابلیمینال روانشناسی ثروت کلیک کنید.

 

منبع: وب سایت سابلیمیران

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
United States
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
بابا دمشون گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv