تذکر کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا +عکس
کد خبر: ۱۲۰۲۶۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

تذکر کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا +عکس

سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است.

سعید سهیلی کارگردان «گشت ارشاد» با انتشار تصویری از ریحانه پارسا در اینستاگرام، توصیه‌هایی به او کرد که این شرح است: «دخترم ليلا ... دخترم ريحانه ... سلام ، موفقيتت را در سريال پدر تبريك مي‌گويم، به بهانه اين تبريك بگذار بگويم كه ... هيچكس حق قضاوت تو را ندارد، هيچكس جز خودت، قضاوت كار ساده اى نيست ، كار سختى ست كه اينروزها براى بسيارى سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت، چه خوب و چه بد، چه درست و چه نادرست، لااقل من اين كار را بلد نيستم، نه بلدم و نه مى‌پسندم.

اما ميتوانم پدرانه بگويم كه ... بيا و اين روزهاى شيرين زندگيت را تلخ نكن، بيا و پشت سرت را فراموش كن ، بيا و به روبرو

خيره شو ، به روبرو ... به آينده ... به افق هاى دور ... به روزهاى بهتر ، از محبت ها غره و از بى مهرى ها مأيوس مشو ،

بدان كه در ميانه اين هياهوى بيشمار ... بسيارى تو را دوست دارند.

 

تذکر کارگردان «گشت ارشاد» به ریحانه پارسا +عکس

اما مهر دو نفر از جنس ديگرى ست، متفاوت از همه ، هيچكس به اندازه آقاى عنقا و آقاى توفيقى تو را دوست ندارد ، بلاشك تعريف آنان زلال است و دلسوزيشان صادقانه، اما يك نفر ديگر هم هست، هواخواهى كه بيشتر از آن دو ... و بهتر از همه "هوايت" را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خيره شو ، به آينده ، به افق هاى دور ، به روزهاى بهتر ، دخترم ريحانه ... دخترم ليلا ... خدانگهدارت ، همه جا ... همه وقت ... هميشه.»

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
1
5
چرا اینقدر گندش میکنید چطونه دنبال چی هستید
متاسفم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
4
2
فقط میتونم بگم متاسفم. برای بازیگرا. برای کارگردانا. برای همه. برای وضع جامعۀ شیعی امام حسینی و صاحب زمانی.....
امر و به منکر و نهی از معروف چقدر نشانه روشنفکری و کلاس شده، متاسفم......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
1
3
به هر حال این از مصایب جامعه ایرانی از قدیم تا به امروزه. طرف یه شبه به ثریا می برن و چند وقت بعد به قعر زمین. حالا طرف مثل خیلیای دیگه جانماز آب نکشیده و دودوزه بازی نکرده خود حقیقیشو بدون روتوش نشون داده من که سریال ندیدم ولی حداقل از صداقت این خانم خوشم اومد که ماسک نزد. بنده خدا رسم بازی رو باید از اساتید فن در این زمینه که در سینما و تلویزیون هستن می آموخت.
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
متاسفانه در جامعه با هر مسئله نگاه سیاسی میشه وواقعیاتها ناتوانی افراد در لابلای دیدگاههای خارج از واقعیت های مرتبط با اصل موضوع مخدوش میشود
1- این دختر خانم که هنوز به بلوغ رفتاری وشخصیتی نرسیده که بروز رفتار ها وشخصیت های متفاوت وبی ثبات او هم ناشی از عدم ثبات شخصیتی اوست اینقدر بایستی مطرح گردد
در تمامی حوزه ها فقدان پختگی وشخصیت های نارس را که سلسله مراتب رشد وارتقا را طی نکرده شاهد هستیم وبدون تردید جامعه ومردم هزینه ناکارامدی وناتوانی همین افراد ومدیران ناکارامد را دارد پرداخت میکند .به معنای دیگر هیچکس سر جایش نیست.
2-برخی از عزیزان بروز ونمایش شکل وشمایل متفاوت ایشان را نشانه صداقت ایشان میدانند .بنظرم صادق رقبای ایشان بودند که در انتخاب اولین نقش این میزان تفاوت اعتقادی وشخصیتی را نپذیرفته وهزینه خروج از چرخه رقابت خارج شدند
3- ایشان در این نقش قلابی در زمانی که مخاطبین نقش ایشان را بعنوان یک خانم چادری ومحجبه در اذاهان پیگیر بودند .ایشان با اقدامی زودرس وناشی از نگرانی اش در تثبیت شخصیت ایشان با نقش بازیگری اش در سریال در افکار عمومی تصاویر متفاوتی را به نمایش گذاشت واین نشانده عدم صداقت ایشان با خودش وجامعه میباشد .
-بلاخره ایشان هم مثل خیلی ها با این بازیها به ناحق خودشو معروف ونارس به جامعه تحمیل کرد.
- مشکلات این دست مشکلات ساختاری و نابسامانی در پیش نیازها ی رشد اجتماعی وسازمانی است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
آخه این دختره کیه که اینقد بزرگش کردن؟
آخرین اخبار