نتایج ورزشکاران ایران در روز دوازدهم +جدول مدال‌ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۹۸۱۷
تاریخ انتشار: 2018 August 30    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی ورزشکاران ایران در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

کاروان ایران تا ساعت ۸:۳۰ امروز (پنجشنبه) با کسب ۱۹ مدال طلا، ۱۷ مدال نقره و ۱۹ برنز در جایگاه پنجم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از نتایج ورزشکاران ایران در روز دوازدهم/ کسب یک نقره و ۲ برنز در قایقرانی+ جدول توزیع مدال‌ها

هدیه کاظمی (کایاک یک‌نفره): مدال نقره

محمدنبی رضایی (کانوی تک‌نفره): مدال برنز

تیم کایاک ۴ نفره: مدال برنز

قایقرانی

*در کایاک ۴ نفره و در مسافت ۵۰۰ متر احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در فینال رقابت کردند که با زمان ۱:۲۶.۲۱۷ دقیقه سوم شدند و به مدال برنز دست پیدا کردند. در این ماده قزاقستان و کره اول و دوم شدند.

*در کایاک تک نفره بانوان در مسافت ۵۰۰ متر هدیه کاظمی در فینال به رقابت پرداخت. وی در این ماده با زمان ۲:۰۲.۲۸۰ دقیقه دوم شد و مدال نقره را بر گردن آویخت. نماینده چین در این ماده اول شد.

*در فینال کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر سومین مدال قایقرانی امروز ایران به اسم محمدنبی رضایی رقم خورد که صاحب گردن‌آویز برنز شد. وی با زمان ۴:۰۶.۴۳۴ دقیقه در جایگاه سوم بازی‌های آسیایی ایستاد و مدال برنز گرفت.

*فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی در فینال کانوی دو نفره بانوان با زمان ۲:۱۰.۴۰۸ دقیقه هفتم شدند و از کسب مدال باز ماندند.

*علی آقامیرزایی و امین بوداغی در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان با زمان ۳:۳۵.۳۳۹ دقیقه ششم شدند و از کسب مدال بازماندند.

* در کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر، شاهو ناصری و علی اجاقی در فینال با زمان ۳:۴۹.۲۶۵ دقیقه چهارم شدند.

جودو
*مبینا عزیزی در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان در دور نخست به مصاف لو تی از چین رفت و با ضربه فنی شکست خورد تا از دور مسابقات کنار برود.

*محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی جودو مردان، در دور اول با قرعه استراحات روبرو بود و در نخستین گام به مصاف نماینده فیلیپین رفت و با ضربه فنی حریف خود را شکست داد. بریمانلو در مرحله دوم هم حریفی از قرقیزستان را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد.
گزارش لحظه‌به‌لحظه از نتایج ورزشکاران ایران در روز دوازدهم/ کسب یک نقره و ۲ برنز در قایقرانی/ حذف بانوی جودوکار ایران در دور اول/ صعود تیم ملی واترپلو به نیمه نهایی+ جدول توزیع مدال‌ها

*سعید ملایی نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان ابتدا با قرعه استراحت روبرو شده بود و در نخستین مبارزه به مصاف نماینده کشور میزبان رفت. ملایی در نخستین گام حریف خود را ضربه فنی کرد. ملایی با برنده دیدار چین تایپه و چین به رقابت‌خواهد پرداخت.

*دنیا آقایی در وزن -۷۸ در دور نخست مقابل «ژو یان» از چین شکست خورد و حذف شد.

واترپلو

* تیم ملی واترپلو ایران با با نتیجه ۱۵ بر ۷ مقابل عربستان به برتری رسیدند. بدین ترتیب تیم ملی واترپلو ایران جواز حضور در نیمه نهایی مسابقات و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بازی‌ها را به دست آورد.

دوچرخه‌سواری
*محمد گنج‌خانلو در ماده اومنیوم توانست در مرحله اول در رتبه نخست قرار بگیرد. گنج‌خانلو در مرحله دوم (تمپو ریس) در رده نهم جای گرفت و در مجموع با حدنصاب هر دو مرحله، تا اینجا در رتبه دوم در میان ١٨ شرکت کننده حاضر قرار دارد و دو رقابت دیگر را تا پایان عصر امروز پیش روی خود دارد.

میزان

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv