سارق منازل جنت آباد با ۲۷ شاه کلید به دام افتاد
کد خبر: ۱۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار: 2018 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲
bato-adv
bato-adv

سرهنگ سعید لشینی رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در رابطه با شناسایی و دستگیری این سارق گفت: در پی اجرای طرح رعد توسط پلیس پایتخت به منظور شناسایی و دستگیری سارقان، ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در یکی از طرح های اجرایی رعد موفق به شناسایی سارق سریالی محله جنت آباد شدند.

وی افزود: این سارق با یک دستگاه خودرو سواری سراتو اقدام به سرقت منازل در این محله می کرد به طوری که در فاصله حدودا ۳ کیلومتری محل مورد نظر سرقت خود، خودرویش را در خیابان های همجوار پارک کرده و اقدام به سرقت از منازل از قبل تعیین شده می کرد.

سرهنگ لشینی با اشاره به اعترافات این سارق در بازجویی های به عمل آمده گفت: متهم به ۵ فقره سرقت از منازل مسکونی اعتراف کرده است. سارق دارای ۲۷ شاه کلید بوده و از سه طریق اقدام به سرقت می کرده است. یا به وسیله شاه کلید درب منازل را باز می کرد و بدون دردسر اقدام به سرقت می نمود، یا به وسیله تخریب درب منزل سرقت انجام می شده و یا از راه پنجره و تراس وارد خانه مورد نظر می شده است.

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در ادامه گفت: متهم به دلیل سرقت های متعدد در شهرهای اصفهان، کاشان و کرج سابقه زندان دارد و خودش ساکن اطراف کرج است و چندین مرتبه توسط پلیس آگاهی دستگیر و زندانی شده است.

وی گفت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۸ جنت آباد موفق به شناسایی فرد مال خری که با متهم همکاری داشته است شدند و توانستند وی را در اطراف شهریار دستگیر و بازداشت کنند.

سرهنگ لشینی طبق اعترافات متهم علت پارک کردن خودرو سارق را به ۲ دلیل بیان کرد و گفت: متهم در اعترافات خود پارک کردن خودرو در خیابان های اصلی و دورتر را به دلیل راحتی گریز و فرار اعلام کرد. دلیل دیگر او این بود که کسی نتواند به راحتی شماره پلاک خودرویش را به دست آورد.

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در پایان افزود: متهم پس از بازجویی در زندان بسر می برد و پرونده وی برای بررسی بیشتر به مقامات قضایی تقدیم خواهد شد.

منبع: نمناک

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv