اولین عکس تیمی فصل پرسپولیس با ۷ چهره جدید
کد خبر: ۱۱۶۳۵۲
تاریخ انتشار: 2018 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

اولین عکس تیمی فصل پرسپولیس با ۷ چهره جدید

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی فصل 98-97 خود در شهر مشهد به مصاف پدیده رفت و با تک گل علیپور پیروز شد. در این بازی ترکیب اولیه پرسپولیس تقریبا مطابق انتظارات بوده است. اما اگر این ترکیب را با لیست اولیه پرسپولیسی ها در اولین بازی فصل گذشته مقایسه کنیم، تغییرات زیادی مشاهده می شود.

پرسپولیس رقابت های لیگ هفدهم را با حضور علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه آغاز کرد. در فصل جاری هم بیرانوند در پرسپولیس حضور دارد اما به دلیل بازی در جام جهانی و نیاز به استراحت بیشتر، برانکو در این بازی به او استراحت داده و رادوشویچ را در دروازه قرار داده است.

تیم فصل گذشته پرسپولیس در خط دفاع صادق محرمی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری را داشت که امسال از این بین، صادق محرمی در پرسپولیس نیست و سید جلال حسینی از ابتدا کار را آغاز کرده است.

خط هافبک سرخ ها در لیگ فصل قبل متشکل از ربیع خواه، مسلمان، احمدزاده و امیری بود. امسال اما بازی نخست فصل برای پرسپولیس در خط هافبک با حضور کامیابی نیا، نوراللهی، بشار رسن و عالیشاه همراه بود. در این خط به طرز شگفت انگیزی همه بازیکنان عوض شده اند.

در نهایت در خط آتش پرسپولیس یک مهره ثابت و یک تغییر نسبت به سال قبل دیده می شود. علی علیپور مهاجمی است که بازی فصل پیش مقابل فولاد و این فصل در برابر پدیده را آغاز کرد. در کنار او سال قبل مهدی طارمی کار را شروع کرد و امسال سیامک نعمتی زوج او در خط حمله بوده است.

بدین ترتیب طارمی، مسلمان، احمدزاده، امیری و محرمی 5 بازیکنی هستند که در افتتاحیه لیگ هفدهم برای پرسپولیس بازی کردند و دیگر در این تیم حضور ندارند. همچنین بیرانوند و ربیع خواه بازیکنانی هستند که در بازی ابتدایی سال قبل فیکس بودند اما امسال یکی برای استراحت و دیگری به دلیل مصدومیت حضور در بازی اول لیگ را از دست داد.

اولین عکس تیمی فصل پرسپولیس با ۷ چهره جدید

ورزش سه

آخرین اخبار