عکسی که نیکی کریمی از کیارستمی انداخت
کد خبر: ۱۱۴۳۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 07    -    ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

عکسی که نیکی کریمی از کیارستمی انداخت

نیکی کریمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: خانه دوست کجاست؟ کوه های الموت، سال ١٣٧٥. عکس از من

عکسی که نیکی کریمی از کیارستمی انداخت

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
1
خدا بیامرز برای یه پولیپ ساده روده رفت بیمارستان و دیگه بر نگشت. به نظر من افرادی که مثل آقای کیا رستمی خدا بیامرز توان مالی دارن به هیچ وجه نباید به پزشکای وطنی اعتماد کنن حتی برای یک سرماخوردگی ساده. بهترین و ارزان ترین خدمات پزشکی دنیا الان در ترکیه و آلمان ارائه میشه. جان آدم چیزی نیست که بخواهیم براش صرفه جویی کنیم.
من واقعا نمیفهمم چرا با وجود این همه مشکلاتی که در این کشور هست باز عده ای اصرار به زاد و ولد دارن. با کدوم پشتوانه و آینده یک انسان بیگناه رو بدون اینکه خودش راضی باشه وارد زندگی نکبت بار خودتون میکنید. در سراسر دنیا متاسفانه فقرا و افراد بی سواد بیشترین زاد و ولد رو دارن.
هند ، ایران، پاکستان، آفریقا، بنگلادش، ویتنام و ..... رو که هر کدوم بالای 100 میلیون نفر جمعیت دارن و جز فقیر ترین کشور های جهان هستند رو با عربستان، اسراییل، کاناده، استرالیا، نیوزیلند , ... را که زیر 20 میلیون نفر جمعیت دارند مقایسه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
با آرزوی آمرزش برای ایشان ، اولا" که مرحوم کیارستمی مبتلا به سرطان بودند ، دوما"روزانه درهمین کشور هزاران عمل جراحی مغز،قلب، چشم، کلیه ، دستگاه گوارش، زایمان،استخوان ، پوست و زیبایی انجام میشه هیچکس از زیرعمل سالم بیرون نمیاد وهمه میمیرند؟ سوما" آقایی کیارستمی دوسه ماه بعداز جراحی فوت شدند که نشان از پیشرفت بیماری بود و نهایتا" دیدیم که فرانسه چقدر تونست آقای کیارستمی را از مرگ نجات دهد!
آخرین اخبار