حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش +عکس
کد خبر: ۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: 2015 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی علی حضرتی و مسعود ردایی صبح روز گذشته در تهران کلید خورد.

این سریال که طی ماه‌های گذشته پیش تولید رسمی خود را پشت سر می‌گذاشت، روز گذشته با حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه این سریال در یکی از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی تهران مقابل دوربین رفت.

حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش


در این سریال بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلااوتادی، حسین پاکدل، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، آزاده صمدی، احسان کرمی، پریوش نظریه و حسین یاری، امید روحانی، حسین عرفانی،‌ صالح آقا میرزایی و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون احمدرضا اسعدی، پرویز پورحسینی، مهتاج نجومی، نازنین کریمی و حامد مدرس به ایفای نقش می‌پردازند.

پیش از این قرار بود داریوش کاردان، مجری باسابقه و بازیگر سینما و تلویزیون در «عالیجناب» حضور داشته باشد که به علت بیماری حسین عرفانی، صداپیشه پیشکسوت کشورمان جایگزین کاردان در این سریال شد.

 حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش


«عالیجناب» یک اثر اجتماعی است که داستان آن به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می پردازد با این حال این اثر سیاسی نیست و ویژگی‌هایی دارد که کار را جذاب و متفاوت کرده است.

این مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی سام قریبیان در شش قسمت و به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی ساخته می شود.

عوامل «عالیجناب» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر تولید:میثم کائد، مدیر صدابرداری:ایرج شهزادی، طراح صحنه:سیامک کاری نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز:عادل معصومیان، طراح لباس:مهناز غنی،تدوین:بهرام دهقانی، عکاس:حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا.

«عالیجناب» در قالب سریال شش قسمتی با مضمونی اجتماعی توسط قریبیان نوشته و ساخته شود صورت اپیزودیک نخواهد بود و داستانی ادامه‌دار دارد.

 حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش


بیوگرافی فرامرز قریبیان

فرامرز قریبیان (زاده ۱۳۲۰ در تهران) بازیگر و کارگردان ایرانی است. او تاکنون سه بار بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شده‌است. قریبیان همسر مینا خیامی (فیلم‌نامه‌نویس) و پدر محمدسام قریبیان (بازیگر و مجری) است.

حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش


فرامرز قریبیان در سال ۱۳۲۰ در تهران زاده شد. دارای تحصیلات ناتمام در رشته بازیگری مدرسه ویژوال آرت آمریکا است. وی فعالیت سینمایی را با دستیاری کارگردان و ایفای نقش کوتاهی در فیلم بیگانه بیا ساخته مسعود کیمیایی در سال ۱۳۴۷ آغاز کرد. سپس به دلیل مسافرت به خارج از کشور چند سالی از سینما دور بود. در سال ۱۳۵۱ بار دیگر در فیلمی از مسعود کیمیایی به نام خاک بازی کرد و بازی خوب و روانش در فیلم گوزنها در کنار بازی قدرتمندانه بهروز وثوقی، نام او را سر زبانها انداخت. پس از انقلاب و در دهه شصت در فیلمهای بسیاری بازی کرد و موفق شد از جشنواره ششم فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم ترن دریافت کند. او در ضمن در سال ۱۳۶۵ طعم کارگردانی را هم با فیلم قابل قبول جدال در تاسوکی چشیده‌است.

حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش



 حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش

عکسی ازفرامرز قریبیاندر کنار همسرش

در اوایل دهه هفتاد و در سال ۱۳۷۰ پس از ۱۵ سال بار دیگر در فیلمی از مسعود کیمیایی بازی کرد: ردپای گرگ؛ یک بازی ماندگار در فیلمی ماندگار. اما فرامرز قریبیان مزد بازی خوبش در این فیلم را از جشنواره یازدهم فیلم فجر بخاطر بازی در فیلم بندر مه‌آلود گرفت.

قریبیان در سال ۱۳۷۴ دومین فیلم خود را کارگردانی کرد. «قانون» یک فیلم پلیسی معمولی بود که برای قریبیان امتیازی به حساب نمی‌آمد. اما قریبیان توانایی‌هایش در امر کارگردانی را در سال ۱۳۷۸ و با فیلم چشمهایش به همگان ثابت کرد. فیلمی شسته رفته با فصلهایی ماندگار با نگاه به داستان داش آکل صادق هدایت.

فرامرز قریبیان سومین سیمرغ بلورین را در جشنواره هجدهم فیلم فجر را برای بازی در مرد بارانی بدست آورد.

 حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش

عکس سام قریبیان

بیوگرافی سام قریبیان :

سام قریبیان (زاده۱۳۵۸) بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی فرزند فرامرز قریبیان و مینا خیامی است و متولد نیویورک است.

سام قریبیان برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ مقابل دوربین فیلم سینمایی گردباد به کارگردانی کامران قدکچیان رفت. او جسته و گریخته در دهه ۶۰ و ۷۰ مشغول به فعالیت حرفه ای در سینما بود تا اینکه در سال ۱۳۷۶ برای اولین بار به عنوان مجری تلویزیون شروع به فعالیت کرد. وی در سال ۱۳۷۷ پس از اجرای افتتاحيه و اختتاميه جشنواره بين‌المللی کودک و نوجوان اصفهان به آمریکا رفت. وی در ایالت کالیفرنیا موفق به دریافت ليسانس کارگردانی سينما و فوق‌ليسانس مديريت و اقتصاد سينما شد. علاوه بر این ، دوره یک ساله آکادمی فیلم نیویورک راهم گذارنده است. او همچنین در گروه تولید فیلم هالیوودی آقای بروکس حضور داشت. وی یک‌‌سال پس از اتمام تحصیلاتش به ایران بازگشت. سام قریبیان برنده جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم گناهکاران از جشنواره لوسرن سوئیس است. او همچنین به عنوان استاد مهمان در دانشگاه سینما تئاتر دانشگاه هنر به تدریس مشغول است. وی برای فیلم‌نامه فیلم گناهکاران، کاندید دریافت سیمرغ بلورین از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.

 حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش

عکس سام قریبیان و مادرش

حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش

 حضور فرامرز قریبیان در پشت صحنه فیلم پسرش

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار