خبر جدید سیروس مقدم از سریال «پایتخت ۶»
کد خبر: ۱۰۸۲۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
سیروس مقدم اعلام کرد که داستان‌هایی که قرار است در «پایتخت ۶» به تصویر کشیده شوند، همگی موضوعات روز جامعه را شامل می‌شوند.
 
«سیروس مقدم» کارگردان سریال «پایتخت» درباره تولید «پایتخت ۶» گفت: موضوعات روز جامعه و اتفاقاتی که در کشور می‌افتند همگی متن «پایتخت ۶» را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول ایده پردازی برای رسیدن به داستانی جذاب هستند تا بتوانیم با دست پر وارد میدان شویم و قطعا زمانی فصل ششم این مجموعه پرمخاطب تولید خواهد شد که ما حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره تغییر در نقش‌ها نیز عنوان داشت: قطعا فصل جدید با تغییراتی همراه خواهد بود. به عنوان مثال بهتاش به عنوان نماینده قشر جوان جایش در کار خالی بود و شخصیت بابا پنجعلی هم به دلیل کهولت سن و اینکه نمی‌توانست خیلی دیالوگ بگوید، دیگر خیلی حضور چشمگیری در کار نداشت و در سری جدید ما از روح بابا پنجعلی بهره خواهیم برد که جای کار بیشتری برای نوشتن قصه و دیالوگ خواهد داشت.

به گزارش فارس، سریال «پایتخت ۵» نوروز ۹۷ از شبکه یک سیما پخش شد.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی اصل و ... از بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
1
3
با اين گندي كه پايتخت 5 بود ديگه هيچكدومو نگاه نمي كنم. خجالت نمي كشن جاي فيلم شاد مناسب عيد يه فيلم جنگي مزخرف سراسر استرس و در راستاي سياست ماجراجويي پخش كردن، تازه دنبال بقيه ش هم هستن
تریلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
2
اخه فیلمهای ما همش یا اخرش ختم میشه به بیمارستان یا قبرستان یا بیماری صعب العلاج یا طلاق اگه یه طنز خوبم ساخته بشه مثل مهران مدیری که ساخته بود به هزارو یک دلیل جلوی پخشش گرفته میشه کارگردانهای ما مقصر نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
2
بهتره شاد تر باشه بخصوص دیالوگ های بسیار زیبا با لهجه شمالی
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
خیلیییی سریال زیبایی بود و از تون میخوام که نقش دوم و سوم. در شروع فیلم عوض شه چون اقای مهران فر خیلی زحمت میکشن ولی حقشون نیست نقش سوم باشن خانم رامین فر باید سوم باشن چون اصلا زحمتی زیادی نمیکشن و نقش دوم برای ایشون خوب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار