والدین چینی در بازار عجیب شانگهای سرنوشت رقم می زنند!
کد خبر: ۱۰۷۶۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 30    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
شاید بتوان گفت که یکی از عجیب ترین بازارهای جهان در چین قرار دارد. هر شنبه و یکشنبه از آغاز ظهر تا ساعت پنج عصر والدین چینی در پارکی در شانگهای چین جمع می شوند تا...هزینه ی آگهی دادن توسط واسطه ها سه دلار تقریباً برای پنج ماه است و واسطه در صورتی که شماره تلفن را از او بخواهند ۱۶ دلار از آنها خواهد گرفت.

والدین چینی در بازار عجیب شانگهای چه می کنند؟

والدین چینی در بازار عجیب شانگهای چه می کنند؟اختصاصی «تابناک با تو»؛ شاید بتوان گفت که یکی از عجیب ترین بازارهای جهان در چین قرار دارد. هر شنبه و یکشنبه از آغاز ظهر تا ساعت پنج عصر والدین چینی در پارکی در شانگهای چین جمع می شوند تا برای فرزندان خود همسر انتخاب کنند. این انتخاب براساس اطلاعاتی است که متقاضیان بر روی برگه هایی نوشته و بر دیوار آویخته اند.

عمر، قد، شغل، درآمد، سطح تحصیلات، خانواده و ماه تولد از جمله مهمترین اطلاعات نوشته شده بر روی برگه ها است. این والدین پس از بررسی اطلاعات روی برگه در صورت پذیرش چند ساعتی را با فرد مورد نظر می گذرانند؛ با او قدم می زنند و صحبت می کنند؛ اگر ایده آل های خود را در متقاضی یافتند, در این حالت وارد مرحله ی سوم می شوند و شرایط ملاقات فرزند خود را با او فراهم می کنند.

والدین چینی در بازار عجیب شانگهای چه می کنند؟

والدین چینی که با این روش برای فرزندان خود همسر انتخاب می کنند بر این باورند که بچه هایشان سرشان شلوغ است و برخی دیگر هم می گویند که فرزندانشان مهارت های اجتماعی لازم برای انتخاب همسر را ندارند. هزینه ی آگهی دادن توسط واسطه ها سه دلار تقریباً برای پنج ماه است و واسطه در صورتی که شماره تلفن شریک احتمالی زندگی را از او بخواهند ۱۶ دلار از آنها خواهد گرفت.

والدین چینی در بازار عجیب شانگهای چه می کنند؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
ازدواج الان به خاصر دو رویی آدما و شرایط اقتصادی کشور مثل یک سیاه چاله هست که هر کس گرفتار آن شده بیچاره خواهد شد.
به شما جوانان نصیحت میکنم جوانای خود را با ازدواج و عیاشی تباه نکنید این رو خودتون وقتی سنتون رفت بالای 30 متوجه میشید و اونموقع دیگه دیره. از دیدن اینکه دیگران زود ازدواج میکنن یا وضع زندگیشون از شما بهتره هیچ وقت حسرت نخورید.
در قدم اول بروید و در رشته پرستاری یا پزشکی درس بخوانید و بعد از آن زندگی شما متحول خواهد شد و تمام هزینه های شما با درآمد یک ماهتان جبران خواهد شد.
به جای ازدواج هم اگر دوست دارید حمایت مالی از ایتام را قبول کنید واقعا زندگی انسان را متحول میکند.
از افرادی که همیش نق میزندد و افسرده هستند هم جدا دوری کنید. تنها بودن خیلی بهتر از این هست که در کنار افرادی باشید که فقط تفکرا منفی خود را بر روی شما تخلیه میکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار