دانشجویان هنر؛ از ستاره‌داری تا ممنوع الخوابگاهی +عکس
کد خبر: ۱۰۲۳۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 04    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

شب گذشته (12) اسفند، حراست خوابگاه «رسا»ی دانشگاه هنر، مانع از ورود یکی از دانشجویان به خوابگاه این دانشگاه شد.

ممانعت از ورود یک دانشجو به خوابگاه دانشگاه هنر

احسان بابامیر، دانشجوی کارشناسی رشته صنایع فرهنگی دانشگاه هنر در این باره توضیح داد: حدود ساعت 6 و 7 عصر روز شنبه قصد ورود به خوابگاه را داشتم که با ممانعت حراست خوابگاه رو به رو شدم و آنها به من گفتند که شما ممنوع الورود هستید.

وی ادامه داد: از آنها علت را جویا شدم و آنها به من گفتند که همین الان از ریاست با ما تماس گرفته‌اند و گفته‌اند هر کارمندی را که به شما اجازه ورود به خوابگاه را بدهد اخراج می‌کنیم.

ممانعت از ورود یک دانشجو به خوابگاه دانشگاه هنر

بابامیر افزود: از آنها درخواست کردم که اگر نامه کتبی‌ای دارند به من نشان دهند اما به من پاسخ دادند که وظیفه ما نیست که به شما نامه کتبی بدهیم و رئیس ما شفاها این دستور را به ما داده است.

به گفته این دانشجو پس از آنکه ماموران حراست با اصرار وی برای نشان دادن دستور و یا نامه کتبی رو به رو شدند، با نیروی انتظامی تماس گرفتند و با بیان اینکه وی اقدام به ایجاد تشنج در خوابگاه کرده است، از ماموران پلیس خواستند که وی را از خوابگاه خارج کند.

ممانعت از ورود یک دانشجو به خوابگاه دانشگاه هنر

ماموران نیروی انتظامی پس از شنیدن توضیحات این دانشجو، از بیرون کردن وی از خوابگاه صورتجلسه‌ای تهیه کرده و به حراست خوابگاه متذکر شدند که اگر برای این دانشجو خارج از خوابگاه اتفاقی رخ دهد، مسئولیتش با دانشگاه خواهد بود.

بابامیر با اشاره به اینکه محل سکونت وی استان چهارمحال بختیاری است، گفت: چون جایی را نداشتم به همراه وسایلم جلوی در خوابگاه مستقر شدم.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
زبان سرخ سر سبز می‌دهد به باد برای افرادی به کار می‌رود به زبان و گفتار خود مسلط نیستند و برای خود دردسر درست می‌کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
1
0
خدایا بعضی از این جونها واقعا بی عقل هستند. از چهار محال اومده تهران هنر بخونه. فردا برای شغلت میخوای چیکار کنی.6 سال از عمرت رو تلف میکنی برای یک رشته الکی و بعد هم 2 سال باید بری سربازی تا به خودت بیای میبنی سنت شده 35 سال.
به نظرم این رو تقدیر بدون. انصراف بده و برو شهرت. اونجا پرستاری یا هوشبری بخون. هم بلافاصله شاغل میشی هم برای سربازیت راحت میتونی امریه بگیری.
مریخ
|
France
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
1
0
این جوان باید قوانین دانشگاه و خوابگاه را رعایت میکرد خوابگاه دانشجویی جای استراحت مناظره و مطالعه است نه مطربی این جوان باید بداند خوابگاه و امکاناتی که در اختیار او قرار داده میشود وظیفه نیست بلکه خدمتی است به او جهت قدردانی از تحصیل او باید متوجه باشد هزینه یک شب ماندن بیرون از خوابگاه چقدر است و بجای تحصن بهتر است با تعهدی کتبی به ریس دانشگاه رفتار خود را اصلاح کند
mohsen
|
United States
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
1
اگر اینجا (امریکا) یک همچین کاری میکردند تمام دانشجویان شب را بیرون و در کنار دوستشان میخوابیدند. با ما چه کردند که اتحادمان اینقدر سست است. حتی یک دوست هم با او ننشسته. تو را به حدا اپلای کن و بیا اینجا. اینجا مردم انسانترند.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
این موضوع مساله بی اهمیت و کوچیکی نیست، حتما باید مسئولین پاسخگو باشند و اگر پاسخ متقاعد گکننده ای ارائه نشد عوامل باید تنبیه بشن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار