تسلی دلدادگان اما از نوعی دیگر
کد خبر: ۱۹۹۴۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2020 December 25    -    ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
bato-adv
bato-adv
این عکس در نزدیکی ملبورن استرالیا گرفته شده و جایزه عکاسی مجله اقیانوس شناسی را از آن خود کرده است. توبیاس، عکاس آلمانی، این عکس زیبا از دو پنگوئن افسانه‌ای را در اینستاگرام خود پست کرد و در زیر آن نوشت، هر دوی این پنگوئن ها بیوه هستند. توبیاس عکاس آلمانی سه شبانه روز

تسلی دلدادگان اما از نوعی دیگر

تسلی دلدادگان اما از نوعی دیگراختصاصی «تابناک باتو» ـ تصویری از دو پنگوئن که همدیگر را با باله هایشان در بغل گرفتن برنده جایزه عکاسی شد.

این عکس در نزدیکی ملبورن استرالیا گرفته شده و جایزه عکاسی مجله اقیانوس شناسی را از آن خود کرده است.

توبیاس، عکاس آلمانی، این عکس زیبا از دو پنگوئن افسانه‌ای را در اینستاگرام خود پست کرد و در زیر آن نوشت، هر دوی این پنگوئن ها بیوه هستند.

توبیاس عکاس آلمانی سه شبانه روز برای شکار لحظات زیبای پنگوئن ها صرف نمود. او می‌گوید که شکار این لحظه استثنایی و به دست آوردن آن یک چالش واقعی بود.

بنا بر این گزارش، در شهر ملبورن در Kilda، جرگه ای از هزاران پنگوئن زیبای افسانه ای زندگی می کنند که این پنگوئن ها کوچک ترین گونه این حیوانات با میانگین قد ۳۳ سانتی متر هستند.

توبیاس در پست اینستاگرامی خود گفت: این دو پنگوئن برای ساعت ها روی یک صخره باله شانه به شانه هم ایستاده و به آسمان ملبورن نگاه کردند.

وی می افزاید: در همان اوقاتی که محو تماشای آنها بودم، یکی از طرفداران حمایت از حیوانات آنجا به من گفت: جفت ماده مسن تر است و به تازگی همسرش را از دست داده و جفت نر جوان تر است. او نیز داغدیده است.

ظاهراً این دو پنگوئن مدت طولانی است که همدیگر را منظم ملاقات می‌کنند و ساعتها دست بر شانه هم به تماشای رقص نور شهر ملبورن روی صخره می ایستند.

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
1
3
فوق العاده
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
1
0
عكس پنگوئن ها بسبار زيبا و دادانگيز بود.
ديدن عشق ورزى در هر قسمت كائنات لذت بخش و عاليست
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
1
چه عاشقانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
اینجاس که شاعر میگه چه عاشقانه به دل میشینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv