قصاص برای زن خیانتکاری که شوهرش را کشت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۱۴۰۶۶
تاریخ انتشار: 2024 May 21    -    ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
 زنی که در یک عشق ممنوعه شوهرش را قربانی کرده است از سوی دادگاه به قصاص و مرد همدست او نیز به ۲۱ سال حبس محکوم شد.
 زنی که در یک عشق ممنوعه شوهرش را قربانی کرده است از سوی دادگاه به قصاص و مرد همدست او نیز به ۲۱ سال حبس محکوم شد.
 
متهم که با شکایت مادرشوهرش بازداشت و با نبش قبر راز قتل شوهرش فاش شد، ادعا کرد عشق قدیمی علت اصلی این قتل بود.
 
دو سال قبل به بازپرس خبر رسید مردی میانسال به نام کیوان فوت شده است. علت مرگ او بیماری قلبی عنوان شده بود و دستور دفن صادر شد. در حالی که به نظر می‌رسید مرگ کیوان طبیعی بوده، مادرش به دادسرا مراجعه و علیه عروسش شکایت کرد.
 
مادر کیوان گفت: بعد از فوت پسرم، من به طور مرتب به نوه‌هایم سر می‌زنم. آنها با عروسم، مینا، زندگی می‌کنند. چند روز قبل همسایه عروسم گفت مردی غریبه به خانه آنها رفت‌وآمد دارد و روابط آنها یک رابطه غیرعادی است. فکر می‌کنم پسرم کشته شده است، چون او بیماری قلبی نداشت و اینکه یک‌دفعه مرگ او را سکته اعلام کردند برایم تعجب‌آور است. ضمن اینکه رابطه نامشروع عروسم من را بیشتر مشکوک کرده است.
 
ماموران مینا را احضار کردند. این زن گفت شوهرش بیماری قلبی داشت و گفته‌های مادرشوهرش توهم است. با این حال مادر کیوان درخواست نبش قبر کرد. پس از نبش قبر و انجام آزمایش‌های پزشکی قانونی مشخص شد علت مرگ کیوان سم سیانور بوده و او سکته قلبی نکرده است.
 
به این ترتیب ماموران مینا را بازداشت کردند. زن جوان به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت عشق دوران جوانی‌اش باعث این قتل شد.
 
مینا گفت: ۱۱ سال قبل من و کیوان با هم ازدواج کردیم. ما دو فرزند داشتیم اما اختلاف بین ما شدید بود. کیوان از من ۱۳ سال بزرگ‌تر بود. یک روز در اینستاگرام با صفحه مردی به نام فرامرز مواجه شدم. او را از قبل می‌شناختم و مردی بود که در دوران جوانی خیلی به او علاقه داشتم و عاشق همدیگر بودیم. ما سال‌ها از هم دور بودیم و در اینستاگرام همدیگر را پیدا کردیم.
 
متهم گفت: من با فرامرز درد دل کردم. فرامرز گفت طلاق بگیر تا با هم ازدواج کنیم. او خودش برای طلاق همسرش آماده بود اما کیوان حاضر نشد مرا طلاق بدهد. همان‌موقع بود که فرامرز نقشه قتل را کشید و گفت به کیوان سم بده و با سم او را بکش. او چند بار برایم سم خرید و آن را به کیوان دادم اما فقط بدحال شد تا اینکه روز حادثه فرامرز به من سیانور داد و گفت این را بدهی کارش تمام است. من هم این کار را کردم و کیوان بدحال شد. چون مدتی بود خیلی مریض می‌شد دکتر علت مرگ را سکته قلبی تشخیص داد. من قصد کشتن شوهرم را نداشتم فرامرز باعث شد.
 
به این ترتیب کیفرخواست علیه دو متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه پنج دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی، پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه‌هایشان درخواست قصاص قاتل را مطرح کردند.
 
سپس مینا در جایگاه قرار گرفت و گفت: من راضی به مرگ شوهرم نبودم. فرامرز مرا مجبور کرد تا سم را به او بخورانم. هر بار سم را در غذای شوهرم می‌ریختم حالش بد می‌شد و من مجبور بودم از او پرستاری کنم. او مرا به دردسر انداخته بود. به همین خاطر به فرامرز اعتراض کردم و او آخرین بار قرصی به من داد و گفت آن را از عطاری خریده است. من آن را در دمنوش ریختم و به شوهرم خوراندم که یک‌باره حالش بد شد.
 
سپس فرامرز به دفاع پرداخت و اتهام معاونت در قتل را نپذیرفت. او گفت: من سم به مینا ندادم. قبلاً فقط چند قرص مسکن به او دادم تا خودش آنها را مصرف کند. او به‌تنهایی نقشه قتل شوهرش را کشید و آن را اجرا کرد.
 
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، زن جوان را به قصاص و فرامرز را به ۲۱ سال زندان محکوم کردند.
 

اعتمادآنلاین

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv