درگیری والدین دانش آموز با مدیر مدرسه در شیراز
کد خبر: ۹۲۸۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
 اداره کل آموزش و پرورش فارس در خصوص درگیری والدین دانش آموز با مدیر یکی از مدارس شیراز توضیحاتی ارائه کرد.
 
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: روز چهارشنبه اول آذرماه مدیر یکی از مدارس دخترانه شهر شیراز از والدین یکی از دانش آموزان این آموزشگاه برای حضور در مدرسه و بررسی یک مورد انضباطی دعوت می‌کند.

این گزارش حاکی است، مادر و خواهر این دانش آموز نیز پیرو این دعوت، روز یکشنبه پنجم آذرماه ساعت ۹ صبح در این مدرسه حاضر شده که در این بین درگیری لفظی و سپس درگیری فیزیکی بین مدیر و مادر و خواهر دانش آموز انجام شده است.

بر این اساس، بلافاصله با تماسی که با اداره آموزش و پرورش ناحیه برقرار می‌شود با هماهنگی مدیر ناحیه تیمی متشکل از حراست، بازرسی و حقوقی و همزمان کلانتری محل در مدرسه حاضر می‌شوند.

با توجه به اینکه هر دو طرف دعوا شاکی بودند و نیروی انتظامی نیز حضور داشته، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و برای طی مراحل قضایی به دادگاه ارسال شده است.

این اداره کل، با توجه به وجود ابهامات پیش آمده و اظهارات متناقض طرفین دعوا و برای پرهیز از اظهارات غیرکارشناسی ضمن پیگیری دقیق مراتب از طریق اداره حقوقی اداره کل و ناحیه مربوطه منتظر اعلام نظر مراجع ذی صلاح است.

بر اساس اعلام این اداره کل، در آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری از این مساله به اطلاع عموم خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
2
1
حق با مدیره.دانش اموزان الان خیلی پر رو و همه کاره شدن
حسینی تبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
1
2
معلومه
مدیر از موضع بالا به پایین برخورد کرده و
حتما حرف توهین آمیزی زده
ملودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
1
سلام.من خودم اونجا حظور داشتم کاملا مقصر مدیر بود.دانش اموز موهایش خرمایی است به خاطر 100 هزار تومن پول سال قبل به موهای بچه گیر دادند مادر دانش اموز به مدرسه رفت و مدیر با بی احترامی گفت حق نداره سر کلاس بره و 4 روز نذاشت بره مدرسه پدر دانش اموز او را به اموزش و پرورش برد و موهای او برسی شد و گفتند هیچ گونه مشکلی ندارد بچه که فردا رفت مدرسه ساعت 7 و نیم میره سر کلاس مدیر 8 از کلاس بیرون میارتش و تا اخر زنگ خونه بچه رو تو سرما نگه میداره و به بچه میگه با اجازه کی رفتی سر کلاس مادر بی ادبت و بچه که حتی زبون نداشته بگه یک زنگ به مادرم بزنم با وجود اینکه تو سرما میلرزیده فردا والدین به مدرسه میرند و مدیر میگه اموزش و پرورش با توهین و بی احترامی و لحن بد میگوید اموزش و پرورش غلط کرده مشکل و من تشخیص میدم و مدیر اظهار داشت شما خواهر و مادر این دانش اموز نیستید و درگیری شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار