هنوز نفهمیدین که این فیلم واقعی نیست و مونتازه. و به چند دلیل.
1-چطور کسانی که از پشت موتور رد میشوند بخاطر باد موتور پرت نمیشوند؟!!
2-در ابتدای فیلم با توجه به ابعاد موتور باید متعلق به بویینگ 777 باشد و در صورتیکه موتور خون الود متعلق به بوینگ 737 میباشد.
3-ارابه فرود در ابتدای فیلم 6 چرخ دارد که متعلق به بویینگ 777 میباسد در صورتیکه پشت موتور خون الود،ارابه فرود 2 چرخ دارد که متعلق به بویینگ 737 میباشد
کاملا معلومه که ساختگیه
1. هواپیما تا اطمینان کامل از خروج افراد زمینی موتور رو روشن نمی کنه
2. موتور توی فیلم از نوع توربو فن با کنار گذر بالاست گه چیزی وارد بشه از قلب موتور رد نمیشه (اون انفجار ساختگیه) و به اطراف می خوره اون شعله خرو جی از موتور هم مگه الکل تزریق شه که شکل بگیره
3. اون موتوری که توی عکس بعدی نشون داده مال بوینگ 737 هستش که پرنده بهش برخورد کرده نه هواپیمایی که توی فیلمه
به سطح مقطع دایره ایی توی فیلم و غیر دایره ای توی عکس توجه کنید
مطمئنید واقعیه؟
بیشتر میخوره بهش ساختگی باشه! واسه چی برای اون دو نفر دیگه این اتفاق نیفتاد.
یعنی تا الان هیچ کس اینو نمیدونسته که موتور هواپیما اینقدر قدرت داره، و هیچ تذکری برای جلوگیری از رخداد اینجور حوادثی به افرادی که درگیر این پروژه ها هستند داده نشده؟
من که باورم نمیشه واقعی باشه. مگه کلاغه که اینجوری قورتش بده؟
من یه تحقیق مفصل درباره این ویدئو انجام دادم. صددرصد ساختگیه. این iهواپیما بوئینگ 777 هستش، موتوری که بعدا نشون میده بوئینگ 737 هست. که کاملا متفاوت هستند. ضمنا با صحنه آهسته که نگاه میکنید (به پاهای طرف)، مشخصه که ساختگیه.
فیلم جعلی است.
به دلایل زیر:
1- دور موتور در این زمان یعنی در حالت ایستا بقدری نیست که موجب مکش هوا شود .
2- در صورتی که توان مکش توربو جت برای مکیدن وزن 80 کیلوگرمکی وجود داشته باشد ابتدا باید کلاه نفر از قبل مکیده میشد.
با توجه به دمای محفظه احتراق حدود 1000 درجه سانتیگراد وجود خون در بیرون منتفی بنظر میرسد .
اگر قدرت مکش توربو بحدی باشد که یک وزنه 80کیلوگرمی را بمکد باید قدرت پرتابه ی آ« نیز بقدری باشد که اجزای تجزیه شده رو در فاصله ی دورتری و نه در پای خروجی به زمین بریزد.
4-امیدوارم قبلا در این موارد از نظر کارشناسی استفاده شود
مرگ در یک لحظه جسدی برای خاک سپاری وجود ندارد انچنان شوک برانگیز است که همه خود را دلداری میدهند که ویدئو غیر واقعی است اما این اتفاق افتاده همچنان من فکر میکردم جنایات داعش ساختگی است
مشخصه که جعلی است چون شعله اتش با این مکش جلوی پره و موتور ایجاد نمیتواند بشود و با سرعت کم حذف شود. بسیاری از افراد مسلمان ساده و صالح تصور میکنند واقعی است و گمراه میشوند.
واقعی نیست الکی از موتور هواپیما فیلم گرفتن بعد با کامپیوتر آدم میزارن جلوشو تبدیل به واقعیت میکنن.همش الکیه میخوان مردمو بترسونن.آدم کمتر از این جور چیزا میبینه.
2 - ابعاد موتور فیلم با موتور عکس یکی نیست
توی یوتیوب سرچ کنید فیلم تطابق صحنه اصلی با صحنه دروغین را مقایسه کرده
1-چطور کسانی که از پشت موتور رد میشوند بخاطر باد موتور پرت نمیشوند؟!!
2-در ابتدای فیلم با توجه به ابعاد موتور باید متعلق به بویینگ 777 باشد و در صورتیکه موتور خون الود متعلق به بوینگ 737 میباشد.
3-ارابه فرود در ابتدای فیلم 6 چرخ دارد که متعلق به بویینگ 777 میباسد در صورتیکه پشت موتور خون الود،ارابه فرود 2 چرخ دارد که متعلق به بویینگ 737 میباشد
کاملا ساختگیه و ناشیانه.
1. هواپیما تا اطمینان کامل از خروج افراد زمینی موتور رو روشن نمی کنه
2. موتور توی فیلم از نوع توربو فن با کنار گذر بالاست گه چیزی وارد بشه از قلب موتور رد نمیشه (اون انفجار ساختگیه) و به اطراف می خوره اون شعله خرو جی از موتور هم مگه الکل تزریق شه که شکل بگیره
3. اون موتوری که توی عکس بعدی نشون داده مال بوینگ 737 هستش که پرنده بهش برخورد کرده نه هواپیمایی که توی فیلمه
به سطح مقطع دایره ایی توی فیلم و غیر دایره ای توی عکس توجه کنید
بیشتر میخوره بهش ساختگی باشه! واسه چی برای اون دو نفر دیگه این اتفاق نیفتاد.
یعنی تا الان هیچ کس اینو نمیدونسته که موتور هواپیما اینقدر قدرت داره، و هیچ تذکری برای جلوگیری از رخداد اینجور حوادثی به افرادی که درگیر این پروژه ها هستند داده نشده؟
من که باورم نمیشه واقعی باشه. مگه کلاغه که اینجوری قورتش بده؟
به دلایل زیر:
1- دور موتور در این زمان یعنی در حالت ایستا بقدری نیست که موجب مکش هوا شود .
2- در صورتی که توان مکش توربو جت برای مکیدن وزن 80 کیلوگرمکی وجود داشته باشد ابتدا باید کلاه نفر از قبل مکیده میشد.
با توجه به دمای محفظه احتراق حدود 1000 درجه سانتیگراد وجود خون در بیرون منتفی بنظر میرسد .
اگر قدرت مکش توربو بحدی باشد که یک وزنه 80کیلوگرمی را بمکد باید قدرت پرتابه ی آ« نیز بقدری باشد که اجزای تجزیه شده رو در فاصله ی دورتری و نه در پای خروجی به زمین بریزد.
4-امیدوارم قبلا در این موارد از نظر کارشناسی استفاده شود
دوما فیلم هم حداقل برای ده سال پیشه
چون موتور اولی که نشون میده با موتور دومی که از نزدیک نشون میده متفاوتن
این فیلم تست هوشه
موتور در زمان حادثه روی بال چپ هواپیما است
اما در عکس این موتور در بال راست قرار گرفته
بقیه موارد ساختگی را بی خیال شین
چطوره که موتور درحال کاره و آتیش انفجار مکیده نمیشه یا دودی از اونور خارج نمیشه
اولش خالی بندی باشه ، بقیه شم مطمئنن ساختگیه