سرمایهگذاری گسترده و استخدام این تعداد
نیرو نشان میدهد که فلسفه پورشه هم که قبلا فقط روی موتورهای درونسوز و
برونسوز تمرکز داشت، تغییر کرده است. مقامهای پورشه ابراز امیدواری کردند
که در سال ۲۰۱۹ خودروی الکتریکی این شرکت از کارخانهاش در«زوفنهاوسن» به بازار عرضه شود.
اوه هوک،یکی از مدیران پورشه میگوید: ییا
باید با تغییرات دنیای دیجیتال همراه شوی با بازنده رقابت خواهی بود».
علاوه بر ۱۴۰۰ کارمندی که برای تولید خودروی الکتریکی پورشه به این شرکت
میآیند ۳۵۰ کارشناس دیجیتال هم برای توسعه طرحهای مرتبط با این خودرو
استخدام میشوند و تا پورشه وارد حوزههای تجاری جدیدی شود.
منبع: الف