داغ کردن دانش آموزان در عربستان+عکس
کد خبر: ۳۵۲۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2016 April 29    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
معلم یکی از مدارس منطقه المنصوره در ریاض پایتخت عربستان سعودی، برای تنبیه دانش آموزان، اقدام به داغ کردن بدن چهار دانش آموز پیش دبستانی کرد.

پدر یکی از دانش آموزان که دختر و برادر زاده اش در مدرسه مذکور درس می خوانند اظهار می دارد برادرش اخیرا به وی زنگ زده و از مشاهده سوختگی بر روی بدن دخترش خبر داده و از وی خواسته است تا از تكرار وضعیت مشابهی برای دخترش اطمینان یابد.

داغ کردن دانش آموزان در عربستان+عکس

این شهروند عربستانی می افزاید که دخترش همواره این کار معلمش را پنهان می کرد. وی این دانش آموز را تهدید کرده بود نباید در این باره با هیچ احدی حرف بزند. اما وی قبلا همواره از کتک زدن های معلمش شکایت داشت.

وی افزود: زمانی که در حال تنظیم شکایتی در مرکز پلیس محله "البطحاء" بودم با دیدن والدین یک دانش آموز دیگر همان مدرسه برای تنظیم شکایت درباره وجود علایم سوختگی در بدن فرزند دانش آموزشان تعجب کردم. پلیس این دانش آموز را برای انجام آزمایشات لازم به بیمارستان ایمان معرفی کرد.

از سوی دیگر، مبارک العصیمی سخنگوی رسمی وزارت آموزش و پرورش عربستان اعلام کرد به اداره آموزش و پرورش ریاض برای تحقیق درباره این موضوع دستورات لازم داده شده است.

یادآور می شود بخش آموزش و پرورش عربستان، از فساد گسترده و عدم نظارت به ویژه در زمینه تنبیه بدنی دانش آموزان رنج می برد و کتک زدن دانش آموزان توسط معلمان و در مواردی رفتارهای انتقام آمیز دانش آموزان علیه معلمانشان به امری عادی تبدیل شده است.
مشرق
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
1
24
و اصلا در کشور خودمان همچین اتفاقی نمی افتد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
0
15
به نظرتون این بچه کلاس چندمه؟؟؟
همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
در مدارس ما هم دیده شده برای اینکه معلم خودش راسا دست به تنبیه نزنه دانش آموزان را وادار میکنه که خودشون همدیگر رو بزنن
همه دیدن که می گم ها
دیوانه های معلم نما همه جای دنیا هستند
مگه چیز عجیبیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار