جشن میلاد حضرت علی ( ع ) در سرای محلات ١٣ گانه منطقه
کد خبر: ۳۴۱۱۹
تاریخ انتشار: 2016 April 18    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

جشن میلاد حضرت علی ( ع ) در سرای محلات ١٣ گانه منطقه

اسفندیار آزاده عروه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن بیان مطلب فوق گفت : این جشن به منظور معطوف کردن نگاه ها به  ابعاد شخصیتی حضرت علی ( ع ) رأس الائمه و اولین امام شیعیان و همچنین ضرورت تمرکز بر سیره ، روش ، منش و کلام این امام همام برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ٢١ همچنین در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر و دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت عمیق و دقیق گفتار و کردار حضرت علی ( ع ) هستیم افزود : طبق گفته ی جرج جرداق مسیحی " ای کاش دنیا همه ی قدرت هایش را و طبیعت همه ی استعدادهایش را در قالب یک انسان جمع می کرد تا خدا علی دیگری به جهان ما می داد " .

شناخت نسل جوان و همه ی شهروندان از شخصیت امام و مقتدای خویش و نیز سوق دادن نگاه ها به مدل حکومت علوی و ترویج ارزش های شیعی و اسلامی برگزار می شود.
آزاده عروه در پایان ضمن اشاره به اجرای تواشیح ، مولودی خوانی ، سخنرانی ، برگزاری مسابقه و همچنین اهدای جوایز به شهروندان ، خاطر نشان کرد : جشن ١٣ رجب و میلاد مولود کعبه ، در سرای محلات ١٣ گانه منطقه ، با مدیریت محلات و مشارکت شهروندان و با حضور مدیران منطقه ای برگزار خواهد شد.
ايرنا
آخرین اخبار