ادعای عجیب و باورنکردنی درباره دانشجویان اخراجی
کد خبر: ۳۲۴۹۰۳
تاریخ انتشار: 2024 October 01    -    ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

ادعای عجیب و باورنکردنی درباره دانشجویان اخراجی

مجموع پرونده‌های ارجاعی به شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت در سه سال اخیر ۱۷۳ مورد بوده که از میان این تعداد ۷ درصد یا به بیان بهتر ۱۲ پرونده منجر به صدور حکم اخراج شده است.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان مدعی شد: مجموع پرونده‌های ارجاعی به شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت در سه سال اخیر ۱۷۳ مورد بوده که از میان این تعداد ۷ درصد یا به بیان بهتر ۱۲ پرونده منجر به صدور حکم اخراج شده است.

 

ادعای عجیب و باورنکردنی درباره دانشجویان اخراجی

از مجموع ۱۲ پرونده، ۸ مورد با موضوع موارد اخلاقی و ۳ پرونده با موضوع سیاسی است که شامل اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می‌شود و یک پرونده مربوط به تخلفات عمومی بوده است. ۱۱ مورد از این پرونده‌ها مربوط به دانشگاه‌های شهرستان و یک مورد نیز مربوط دانشگاه علوم پزشکی ایران است. ۸ پرونده مربوط به دانشجویان رشته پزشکی و یک پرونده مربوط به پرستاری و ۳ مورد سایر رشته‌هاست.

در شورای مرکزی انضباطی وزارت علوم نیز درمجموع ۳۱۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است. از بین این تعداد پرونده ارجاعی به دبیرخانه برای سه نفر حکم اخراج صادر شده، دو نفر که به لحاظ موارد اخلاقی حکم گرفتند و یک نفر که به دلایل تخلفات سیاسی آیین‌نامه انضباطی به اخراج محکوم شده است. بنابراین درمجموع دو وزارتخانه در سه سال اخیر ۳ پرونده سیاسی، ۱۰ پرونده اخلاقی و یک پرونده عمومی منجر به اخراج وجود دارد.

آخرین اخبار