محسن چاوشی باز هم زندانی آزاد کرد
کد خبر: ۳۲۰۰۷۵
تاریخ انتشار: 2024 July 28    -    ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

محسن چاوشی باز هم زندانی آزاد کرد

حسن چاوشی خواننده مطرح و مردمی کشور که بارها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان «جمعیت حیدر» و جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آنها به کانون گرم خانواده می‌شود.

محسن چاوشی خواننده مطرح و مردمی کشور که بارها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان «جمعیت حیدر» و جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آنها به کانون گرم خانواده می‌شود.

محسن چاوشی باز هم زندانی آزاد کرد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محسن چاوشی در سال‌های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع آوری کمک‌های مردمی زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده و در حال حاضر با کمک ۳ میلیارد ریالی وی تعداد 20 نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان‌ آزاد می‌شوند.

 

سیدحجت‌الله موسوی‌قوام ادامه داد: هنرمند واقعی، شخصی است که از هنر خود در راه کمک به همنوعان و شاد کردن دل آنها استفاده می‌کند و محسن چاوشی چنین هنرمندی است.

 
 
آخرین اخبار