پسر هنرمند مدونا زباله‌گردی می‌کند!
کد خبر: ۳۱۹۴۰۳
تاریخ انتشار: 2024 July 21    -    ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

پسر هنرمند مدونا زباله‌گردی می‌کند!

دیوید باندا پسر ۱۸ ساله مدونا «زباله‌گردی» می‌کند و برای امرار معاش «به اندازه کافی پول ندارد.» نشریه «سان» هفته پیش گزارش داد که این موزیسین جدا از مادر میلیونرش زندگی می‌کند و در برانکس نیویورک ساکن شده. او به «سان» می‌گوید: «تجربه خوبی است که ببینی ساعت نه شب شده و گرسنه‌ای و برای تهیه غذا پول نداری و زباله‌گردی می‌کنی. جوان بودن لذت‌بخش است.»

«تابناک با تو» - دیوید باندا پسر ۱۸ ساله مدونا «زباله‌گردی» می‌کند و برای امرار معاش «به اندازه کافی پول ندارد.» نشریه «سان» هفته پیش گزارش داد که این موزیسین جدا از مادر میلیونرش زندگی می‌کند و در برانکس نیویورک ساکن شده. او به «سان» می‌گوید: «تجربه خوبی است که ببینی ساعت نه شب شده و گرسنه‌ای و برای تهیه غذا پول نداری و زباله‌گردی می‌کنی. جوان بودن لذت‌بخش است.»

پسر هنرمند مدونا زباله‌گردی می‌کند!

باندا بخشی از هزینه‌های زندگی‌اش را با تدریس گیتار به صورت آنلاین تأمین می‌کند. او در اینستاگرام ۵۲ هزار دنبال‌کننده دارد و هنرجویانش می‌توانند از این طریق ثبت نام کنند. باندا مادرش که ثروتش ۶۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود را در تور کنسرت اخیرش همراهی کرد و روی صحنه گیتار نواخت.

مدونا در مصاحبه با «جیمی فالن» در سال ۲۰۲۲ گفته بود:‌ «او هم موسیقی می‌سازد. بالأخره یکی از مهمان‌های برنامه شما خواهد شد.» او در مصاحبه با مجله «ووگ» بریتانیا گفته بود: «با او بیشترین وجه اشتراک را دارم. حس می‌کنم من را درک می‌کند؛ بیش از سایر فرزندانم دی‌ان‌ای من را دارد.»

مدونا سال گذشته به دلیل یک عفونت میکروبی تجربه‌ای «نزدیک به مرگ» داشت و در ماه آوریل در اینستاگرام گفت که دیوید و پنج فرزند دیگرش در این بحران او را «نجات» داده‌اند.

مدونا جدا از باندا، «لوردز لئون» ۲۷ ساله را از «کارلوس لئون» و روکو ۲۳ ساله را از «گای ریچی» به دنیا آورده و سرپرستی دیوید و مرسی ۱۸ ساله و دوقلوهایی به نام استلا استر ۱۱ ساله را پذیرفته است.

30نما

آخرین اخبار