غافلگیری برند BMCARS در دقیقه نود
کد خبر: ۲۹۶۵۰۵
تاریخ انتشار: 2023 November 09    -    ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
 برند BMCARS با ارائه بسته‌های پیشنهادی ویژه برای محصول هونگچیH۵ و شکست قیمتی برای محصول بستیون T۷۷، بازار را شگفت زده کرد.
 برند BMCARS با ارائه بسته‌های پیشنهادی ویژه برای محصول هونگچیH۵ و شکست قیمتی برای محصول بستیون T۷۷، بازار را شگفت زده کرد.
 
این شرکت با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت، نگرانی بزرگ مشتریان خودروهای خارجی مبنی بر بلاتکلیفی خدمات پس از فروش این خودرو را برطرف کرد. به زعم کارشناسان حوزه خودرو، این اقدام می‌تواند بازار را به نحو محسوسی به نفع هونگچی تغییر دهد.
 
از سویی دیگر استراتژی بستیون T۷۷ با استراتژی شکست قیمتی، نظر بازار را به خود جلب کرد. این شرکت اگر تنها شرکت نباشد، جزء معدود وارد کننده‌هایی است که در اولین نوبت فروش خود کمترین حاشیه سود را از خریداران دریافت می‌کند. استراتژی شکست قیمتی در دنیا توسط شرکت‌هایی انجام می‌شود که برنامه بلندمدت و اساسی برای واردات و پشتیبانی از محصول دارند.
خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار