استیک نوت چیست و چه کاربردی دارد؟
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۹۲۶۵۸
تاریخ انتشار: 2023 September 30    -    ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

استیک نوت چیست و چه کاربردی دارد؟

استیک نوت چیست و چه کاربردی دارد؟

تابه‌حال کاغذ‌های کوچک رنگی را داخل دفترها دیده‌اید؟ این کاغذ‌های رنگ و وارنگ که جذابیت دفتر یا محیط کار شما را افزایش می‌دهند، استیکی نوت هستند. استیک نوت‌ها کاربردهای مختلفی دارند، اگر کارمند هستید، برای نشانه گذاری و یادآوری کارها مناسب خواهند بود. اگر دانش آموز هستید، استیکی نوت‌ها بهترین ابزار کمکی برای نوت برداری یا نکته نویسی داخل کتاب‌های درسی محسوب می‌شوند. البته کاربردهای استیک نوت به همین دو مورد محدود نمی‌شود و برای امور مختلف دیگری استفاده می‌شوند. اگر سوال «استیک نوت چیست؟» ذهن شما را مشغول کرده، پاسخی که به دنبال آن هستید لابه‌لای کلمات این مقاله گنجانده شده است. 

استیک نوت؛ کاغذهای چسبی مخصوص نوت برداری

برای اولین بار در سال 1968 بود که آرتور فرای با تکه‌های کاغذ باطله، استیکی نوت را طراحی کرد. در ابتدا این کاغذها بدون چسب بودند، اما با گذشت زمان یک ضلع کاغذ مجهز به چسب شد. حال استیکی نوت‌ها در طرح، رنگ و ابعاد متنوعی تولید می‌شوند و کاربردهای بسیاری دارند. تصور کنید باید نکته‌ای بسیار مهم از مطالب درسی را یادداشت کنید اما کتاب شما فضای کافی را ندارد. در این زمان کافی است مطلب را روی یک استیکی نوت بنویسید و روی کتابتان بچسبانید. 

به همین سادگی می‌توانید مهم‌ترین نکته‌ها را همیشه همراه خود داشته باشید. از طرفی استیکی نوت رنگ‌های بسیار جذابی دارد، در نتیجه اگر نکته‌ای روی آن یادداشت کنید، هرگاه به چشمتان بخورد یادآوری خواهد شد. در ادامه به بررسی کامل‌تر کاربردهای استیکی نوت می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید دفتر، باتوجه‌به تعداد دفترها، مقدار مناسب استیکی نوت را خریداری کنید تا در طول سال تحصیلی نیاز به خرید مجدد نداشته باشید. 

حاشیه نویسی؛ یکی از کاربردهای استیکی نوت

یکی از روش‌هایی که از پرش‌های ذهنی جلوگیری می‌کند، حاشیه نویسی کردن است. برای مثال در حال انجام کاری هستید، ناگهان موضوعی در مورد کاری که دیروز انجام داده‌اید به ذهنتان می‌آید. در این زمان نیازی نیست کار فعلی را رها کنید، فقط باید نکته را روی استیکی نوت بنویسید و در دیدرس خود بچسبانید. به این ترتیب پس از انجام کار فعلی، به سراغ انجام آن خواهید رفت.

همچنین می‌توانید در هنگام مطالعه یا حفظ کردن مطالب درسی، نکاتی که مهم‌تر هستند را روی یک استیکی نوت بنویسید تا بعد از خواندن درس‌ها، دوباره این نکات را مرور کنید. در پاسخ به سوال «استیک نوت چیست» باید گفت استیکی نوت تکه‌ای کاغذ است که کاربردهای بسیاری دارد. شما می‌‌توانید برای خرید استیکی نوت یا مشاهده قیمت خودکار،‌ مداد، پاک‌کن و سایر نوشت افزار، همین حالا از فروشگاه ایران تحریر دیدن کنید و بین تنوع محصولی شگفت‌انگیز این فروشگاه، لوازم موردنظر خود را خریداری کنید. 

استیک نوت چیست و چه کاربردی دارد؟

استیکی نوت چیست؟ نوشت افزاری برای نکته برداری

نوت برداری، یکی از مهم‌ترین کاربردهای استیکی نوت است. تصور کنید در کلاس درس یا جلسه‌ای مهم نشسته‌اید. معلم یا فرد سخنران نکته‌ای مهم را عنوان می‌کند که باید در همان لحظه یادداشت کنید تا در بخش درسی یا سخنان مربوط باشد. با داشتن یک استیک نوت، می‌توانید نکته را کسری از ثانیه یادداشت کنید.

نکته برداری با استیکی نوت برای دانش آموزان و دانش‌جویان بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا ممکن است به‌دلیل حجم بالای نکات درسی، دفترها و کتاب‌ها بی‌نظم شوند. شما می‌توانید با تهیه یک استیکی نوت از فروشگاه لوازم تحریر، بهترین نکته برداری‌ها را انجام دهید و به دفتر یا کتاب و حتی ذهن خود نظم ببخشید.

نشانه‌ گذاری‌ها را با استیک نوت های جذاب و رنگی فروشگاه ایران تحریر انجام دهید

کتاب‌های درسی، شامل عناوین و موضوعات بسیاری هستند و پیدا کردن یک موضوع خاص بین صفحات گوناگون سخت خواهد بود. همچنین پیدا کردن مدارک و اسناد در بین حجمی از زونکن‌ها، امری بسیار وقت‌گیر است. برای صرفه‌جویی در زمان و پیدا کردن موضوعی خاص در مدت زمانی کوتاه، باید از روش نشانه گذاری با استیک نوت استفاده کنید. 

برخی از استیک نوت‌ها که به صورت فلش طراحی می‌شوند، مخصوص نشانه گذاری هستند. شما می‌توانید استیک نوت را روی برگه مورد نظر بچسبانید و یادداشتی روی آن بنویسید. به این ترتیب یک راهنما دارید که برای پیدا کردن موضوعات خاص به شما کمک می‌کند و دیگر نیازی نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف پیدا کردن صفحات مد نظر کنید. شما می‌توانید دفترها، کتاب‌های درسی یا دانشگاهی، زونکن‌ها یا حتی مدارک اداری را با استیکی نوت نشانه گذاری کنید.

استیک نوت چیست و چه کاربردی دارد؟

کدگذاری با رنگ‌ها؛ روشی برای نظم بخشیدن به افکار با استیکی نو

در پاسخ به سوال «استیکی نوت چیست» باید گفت ابزاری ک برای نظم دادن به محیط کار، کتاب‌ها یا حتی ذهن است. شما با استفاده از استیک نوت و روش کدگذاری رنگی، می‌توانید اولویت‌های خود را مشخص کرده و امور روزانه را با نظم جلو ببرید. برای کدگذاری رنگی با استیکی نوت، باید ابتدا اولویت‌ها برای انجام کارهای یک روز را مشخص کنید.

 برای مثال رنگ زرد مهم‌ترین کار روز، نارنجی کار مهم و غیر ضروری، صورتی کار ضروری و فوری و غیره. به این ترتیب می‌توانید دفتر برنامه ریزی خود را آراسته کنید و ترتیب خاصی برای انجام امور روزمره داشته باشید تا از احساس سردرگمی و کلافگی جلوگیری شود. 

متنوع‌ترین استیکی نوت‌ها را همین حالا از ایران تحریر بخرید

در این مقاله تلاش کردیم به سوال «استیک نوت چیست» پاسخ دهیم و کاربردهای این نوشت افزار جالب را بررسی کردیم. با استفاده از استیک نوت می‌توانید به دفاتر، کتاب‌ها و جزوات خود نظم خاصی ببخشید تا آرامش ذهنی کافی برای انجام امور در طول روز را داشته باشید. استیکی نوت‌ها در بسته‌های 100 برگی فروخته می‌شوند و مدل‌های مختلفی دارند. اگر قصد تهیه استیکی نوت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به فروشگاه ایران تحریر داشته باشید. در این فروشگاه استیکی نوت‌ها با تنوع شگفت انگیز و بهترین قیمت فروخته می‌شوند و شما می‌توانید علاوه‌بر این نوشت افزار، لوازم تحریر مورد نیاز خود از بهترین برندها را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده محصولات جذاب ایران تحریر از آدرس irantahrir.shop دیدن کرده و لوازم التحریر را با بهترین قیمت بخرید.

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv