ماجرای عجیب زنی که بز به دنیا آورد!
کد خبر: ۲۸۸۰۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
bato-adv
bato-adv
بله این زن یک بز به معنی واقعی کلمه زاییده است. از فرق سر تا نوک پا آنچه زاییده بز است و دریغ از یک نشانه انسانی در موجود مذکور...

ماجرای عجیب زنی که بز به دنیا آورد!

ماجرای عجیب زنی که بز به دنیا آورد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ بسیار پیش آمده تا درباره داستان‌های عجیب و غریب بشنویم، چیزهایی که از چارچوبهای مرسوم خارج هستند و ما را به حیرت وامی‌دارند. مثلا شنیدن خبر درباره زنی که بز زاییده است می‌تواند ما را دچار حیرت، تردید و انکار کند.

بله این زن یک بز، به معنی واقعی کلمه زاییده است. از فرق سر تا نوک پا آنچه زاییده بز است و دریغ از یک نشانه انسانی در موجود مذکور. 

آلفونسیا جوانا بوهاندا، ۲۸ ساله، متأهل و مادر شش فرزند سالم از اهالی کونگو و روستای کابوکابو ایالت کاتانا است. 

ماجرای عجیب زنی که بز به دنیا آورد!

او در یک مصاحبه درباره این اتفاق گفت: من هیچوقت به سحر و جادو اعتقاد نداشتم، اما آنچه رخ داد تمام چیزهایی که فکر میکردم را تغییر داد، حالا خانواده‌ام هم مثل من رنج می‌کشند. 

روزنامه‌نگاری که این مصاحبه را گرفته می‌گوید تا به حال چنین چیزی ندیده‌است. او می‌گوید قبلا درباره به دنیا آوردن خوک چیزهایی شنیده بودم اما باور نمی‌کردم و ادامه داد: سی سال زندگی‌ام را به سراسر دنیا رفته‌ام و تاکنون داستانی ترسناک‌تر از داستان الفونسیا ندیده‌ام. 

پزشکی که شاهد به دنیا آمدن این موجود بوده می‌گوید: به دنیا آمدن بز از رحم یک زن به اندازه کافی خارق العاده است. این زن تاکنون شش بچه سالم به دنیا آورده و هفتمین آن یک بز است. چه چیزی باعث شده تا زنی معمولی که با مردی معمولی ازدواج کرده چنین موردی برایش پیش بیاید؟ آیا واقعا زن مورد طلسم قرار گرفته؟! یا ... ؟! یا شاید ماجرا خیلی پیچیده‌تر از این حرفهاست؟!

این روزنامه‌نگار می‌گوید: در طول تحقیقاتم همچنین متوجه شدم که یک زن نیجریه‌ای که نامش فاش نشده است، پس از یک بارداری که دو سال متوالی به طول انجامید، یک بز به دنیا آورد، این دومی برای دریافت کمک و درمان رایگان به مرکز اجتماعی متوسل شد. 

ماجرای عجیب زنی که بز به دنیا آورد!

تصویری که گفته می‌شود مربوط به بز متولد شده از زن نیجریه‌ای بیرون از اداره مرکز اجتماعی است.

این حادثه در شهر پورت هارکورت رخ داد و تصویر این بز غرق در خون در تمام رسانه‌های اجتماعی اعم از محلی و بین‌المللی پخش شد.

اما داستان دوم درباره بزی است که با صورت بچه به دنیا می آورد! 

ماجرای عجیب زنی که بز به دنیا آورد!

در هند، در روستای گانگاپور، در شمال شرقی هند در مزرعه آقای شانکار داس، ۴۶ ساله یکی از بزهای او که آبستن بود، در دومین زایمان خود بزی با صورت انسان به دنیا آورد. حتی پوستش شبیه پوست انسان بود و دم هم نداشت. تنها چیزی که او را شبیه بز کرده بود، گوش های بد شکل او بود.

صاحب مزرعه از این موضوع شوکه شد و همسایه های خود را به تماشای آن دعوت کرد. یکی از شاهدان عینی گفت که بزها قبلا بچه‌ای عادی به دنیا آورده بودند اما این برای همه مردم روستا تکان‌دهنده بود.

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
0
40
انتظار نداشتید که باور کنیم؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
1
28
انچه از دیدن عکس به ذهن می رسد ، این است که در شرایط عادی زنی در خیابان یا طویله زایمان نمی کند ، آن هم با حضور دکتر!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv