سرمایه گذاری در بیمه عمر هچنان پرسود و کم ریسک
کد خبر: ۲۸۳۱۸۸
تاریخ انتشار: 2023 June 21    -    ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

سرمایه گذاری در بیمه عمر هچنان پرسود و کم ریسک

سرمایه گذاری در بیمه عمر هچنان پرسود و کم ریسک

سرمایه گذاری در بیمه عمر هچنان پرسود و کم ریسک

همچنان سرمایه گذاری در بیمه عمر یکی از انواع سرمایه گذاری هایی می باشد که ریسک کمتر و حاشیه امنیت بالایی را برای دارندگان این بیمه نامه به همراه دارد. در سال های گذشته شرکت های بیمه با عملکردی که داشتند توانستند که سود مشارکت قابل توجهی را برای بیمه گذاران خود به همراه داشته باشد.

بیمه عمر چیست و سرمایه گذاری در این بیمه نامه چگونه انجام می شود؟

بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری یکی از انواع بیمه نامه های اشخاص می باشد که می توانید با پرداخت حق بیمه  های سالانه و ماهانه و شش ماهه روند سرمایه گذاری خود را در این بیمه نامه شروع کنید. هر ساله با توجه به سود مشارکت اعلام شده توسط شرکت های مختلف شکل گیری اسن سرمایه گذاری اتفاق می افتد. واریز به اندوخته جدای از حق بیمه پرداختی وی نیز از امکانات دیگر این بیمه نامه در سرمایه گذاری می باشد.

میزان سود سرمایه گذاری در بیمه های عمر

همچنان که پیشتر گفته شد، سود پرداختی به بیمه های عمر و سرمایه گذاری از مهمترین ارکان تشکیل سرمایه در انواع بیمه عمر می باشد. سود مشارکت شرکت های مختلف بیمه در طول مدت بیمه نامه متفاوت می باشد. معمولا در انتخاب شرکت بیمه میانگین سود پرداختی 5 ساله آخر شرکت های بیمه را می توانید بررسی کنید و نهایتا بیمه عمر متناسب با خودتان را انتخاب کنید.

برای بررسی بالاترین سود پرداختی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید تا نحوه سود دهی شرکت های مختلف بیمه رو بررسی نمایید:

https://bimetime.com/blog/life-insurance-interest-rates/

چرا سرمایه گذاری در بیمه عمر را انجام دهیم؟

داستان سرمایه گذاری در انواع بیمه عمر با توجه به همه مزایایی که این بیمه نامه دارد می تواند دلیل قانع کننده ای برای این بیمه نامه باشد، برخی از مزایای بیمه عمر برای دارندگان بیمه عمر به ترتیب زیر می باشد:

  • دریافت سود مشارکتی با سود بالاتر از سود بانکی
  • دریافت وام بدون نیاز به ضامن
  • امکان برداشت از اندوخته
  • داشتن پوشش های بیمه ای ارزنده در طول مدت بیمه نامه
  • امکان انتخاب ذینفع مشخص
  • داشتن معافیت مالیاتی برای سرمایه بیمه نامه

 

انواع بیمه عمر

بیمه عمر با توجه به پوشش ها و شرایط این بیمه نامه در انواع مختلف ارائه می شود، این که کدام بیمه نامه چه پوشش هایی دارد و چه مزایایی را می تواندبرای دارنده این بیمه نامه داشته باشد و شرایط سرمایه گذاری کدام نوع بیمه نامه می تواند بهترین شرایط را داشته باشد موضوعی است که به صورت کامل در ادامه لینک زیر می توانید مطالعه نمایید:

https://bimetime.com/blog/types-of-life-insurance/

 

خرید و استعلام انواع بیمه عمر از بیمه تایم

برای یک انتخاب مهم در انواع بیمه عمر ، این که بیمه عمر چه مزیت هایی را دارد و کدام بیمه نامه می تواند بهترین شرایط را برای همه ما فراهم نماید، به کمک کارشناسان بیمه تایم امکان انتخاب بهترین بیمه نامه برای افراد و برای همه سنین وجود دارد. امکان خریدآنلاین بیمه عمر از سامانه بیمه تایم برای همه بیمه گذاران وجود دارد. امکان دریافت مشاوره تلفنی از طریق تماس با شماره 02188243828 برای همه وجود دارد.

آخرین اخبار