عجیب اما واقعی؛ خرید ستاره‌ در آسمان!
کد خبر: ۲۴۳۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
bato-adv
bato-adv
برخی از سایت‌های خارجی و ایرانی مدعی فروش ستاره در آسمان هستند. آنها می‌گویند می‌توانید یک ستاره را برای همیشه به نام خود کنید. قیمت آن هم از ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا حدود پنج میلیون تومان. ارسال قولنامه خرید آن برای خریدار به سراسر ایران چهار روز طول می‌کشد.
چند روزی است که در اینستاگرام فیلمی از یک انفلوئنسر دست به دست می‌شود که در آن یک ستاره هدیه می‌گیرد. ستاره‌ای که به نام خودش نامگذاری شده است.
 
عجیب اما واقعی؛ خرید ستاره‌ در آسمان!
 
برخی از سایت‌های خارجی هستند که ادعای فروش ستاره در آسمان را دارند. قیمت‌ها هم از ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. البته مدتی است که یک سایت ایرانی هم برای فروش ستاره فعالیت می‌کند. 
 
بر اساس تبلیغات این سایت بستگی دارد ستاره کدام شرکت خارجی را بخواهید. از یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان.
 
به گفته یکی از فروشندگان این سایت ارسال سند نامگذاری ستاره و کارت هدیه آن اگر در تهران باشید سه تا چهار روز طول می‌کشد. اگر در شهرهای دیگر ایران باشید چهار تا پنج روز طول  می‌کشد.
 
برخی سایت‌های فروش ستاره مدعی هستند که با اتحادیه بین‌المللی نجوم در ارتباط هستند. اما اتحادیه بین‌المللی نجوم این ادعا را رد می‌کند. هدیه ستاره در واقع یک هدف ارزشمند است، اما فریب مردم که نام ستاره‌های واقعی را می‌توان مانند هر کالای دیگری خریداری کرد، توجیه نمی‌کند.!
تجارت‌نیوز
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
0
2
ستاره های آسمون همشون مال من هستند . من قبلاً همشون رو خریدم و فروشی هم نیستند . فقط هر کس خواست میتونه نگاهشون کنه و لذت ببره .
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv