احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس
کد خبر: ۲۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: 2022 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت جنوب در صورت نیاز خبر داد.

 رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت جنوب در صورت نیاز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت راه‌های محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: از روزهای پایانی اسفند ماه سفرهای نوروزی هموطنان آغاز شد و تا روز پنجم فروردین ماه که اوج و قله سفرها بود ادامه داشت. 

وی ادامه داد: از روز ششم روند کاهش سفرها را در جاده‌ها شاهد بودیم اما آمارهای ما حاکی از آن است که هنوز تعداد زیادی از مسافران نوروزی در برخی از استانها از جمله استانهای شمالی و جنوبی حضور دارند که با توجه به روزهای باقی مانده تا پایان ایام  نوروز توصیه می‌کنیم هموطنان مدیریت زمان سفر را مد نظر قرار دهند. ممکن است با توجه به ظرفیت محدود برخی از جاده‌ها در ایام پایانی تعطیلات، شاهد ترافیک سنگینی باشیم. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: فعلا در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس وضعیت ترافیک مناسب است اما در مسیر شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع وجود دارد. در نامه امروز پلیس راهور این وجود دارد که در جاده چالوس مسیر شمال به جنوب اگر نیاز شد، در ساعات آینده ترافیک را به صورت یک طرفه به سمت جنوب هدایت کنیم و بر همین اساس جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب یک طرفه خواهد شد. 

شیرانی ادامه داد:‌ در ارتباط با وضعیت جوی جاده‌هایی که در روز جاری در حال رصد هستیم، در حال حاضر در برخی از استان‌های نیمه غربی کشور بارش پراکنده باران مشاهده می شود. هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی صادر شده است مبنی بر اینکه در نیمه غربی مازندران، گیلان و نیمه غربی کشور، امروز شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود. بر این اساس افرادی که در مسیر های برگشت هستند باید حتما آمادگی لازم را داشته باشد. 

وی در پایان افزود:‌ علیرغم اینکه آمار تصادفات نسبت به ایام نوروز سال گذشته کاهشی بوده اما همچنان نگران کننده است و هموطنان و رانندگان که در این ایام در مسافرت به سر می برند حتما باید با احساس مسئولیت بیشتری در جاده ها رانندگی کنند و احتیاط کامل را در دستور کار خود قرار دهند. 

 

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار