آغاز پروازهای ای‌تی‌آر ایران‌ایر در مسیر کرمانشاه-نجف
کد خبر: ۲۴۰۰۵۰
تاریخ انتشار: 2022 March 21    -    ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
bato-adv
bato-adv

پروازهای فوق العاده کرمانشاه-نجف-کرمانشاه توسط هواپیمای ATR «هما» از فردا به مناسبت اربعین آغاز خواهد شد.

◄ فردا؛ آغاز پروازهای ای‌تی‌آر ایران‌ایر در مسیر کرمانشاه-نجف

کرمانشاه-نجف-کرمانشاه و ایلام-نجف-ایلام دو مسیر جدید هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای اربعین است که به دستور وزیر راه و شهرسازی برای پروازهای اربعین برنامه ریزی شده است.

در همین راستا مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز از آغاز پروازهای ای تی آر هما در مسیر کرمانشاه_نجف_کرمانشاه از فردا (17 مهرماه) خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته روزانه 12 پرواز رفت‌وبرگشت در مسیر کرمانشاه-نجف توسط ایران‌ایر انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه 2 فروند هواپیمای ATR هواپیمای جمهوری اسلامی ایران «هما» برای پروازهای اربعین در این فرودگاه بیس شده است، توضیح داد: قیمت این مسیرها برای رفت‌وبرگشت به نجف یک میلیون و پانصد هزار تومان است

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه اظهار داشت: شرکت هواپیمایی پویاایر نیز در این ایام اقدام به برقراری پرواز کرمانشاه_نجف از این فرودگاه کرده است.

بیش از هزار و 380 مجوز پرواز برای اربعین حسینی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شده است که با احتساب شرکت هواپیمایی العراقیه پروازهای اربعین توسط 12 شرکت هواپیمایی از تهران، کرمان، ساری، یزد، مشهد، ایلام، کرمانشاه، تبریز، کیش، اصفهان به نجف و بغداد انجام خواهد شد.

منبع: تین نیوز

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv