اینستاگرام صفحه دو عضو دولت را مسدود کرد
کد خبر: ۲۳۸۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 March 08    -    ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
روابط عمومی وزارت ارتباطات تایید کرد که اینستاگرام صفحه وزیر ارتباطات را مسدود کرده است.
روابط عمومی وزارت ارتباطات تایید کرد که اینستاگرام صفحه وزیر ارتباطات را مسدود کرده است.
 
مهدی سالم رئیس مرکز روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: ‏از ظهر امروز، اینستاگرام صفحه آقای زارع پور وزیر ارتباطات به آدرس @eisazarrpour را از دسترس خارج کرده است. از دیروز نیز دسترسی به صفحه آقای بهادر جهرمی سخنگوی دولت توسط اینستاگرام مسدود شده است.
 
اینستاگرام صفحه دو عضو دولت را مسدود کرد
 
وزیر ارتباطات امروز در پستی پرتاب موفق ماهواره نور ۲ را تبریک گفته بود.
همشهری آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
2
1
اصلا آزادی بیان غربی میباره. اگر در مدح و ستایش ابوبکر بغدادی و بن لادن مرثیه سرایی کنی و عکسشون رو بزاری اینستاگرام کاربریت بسته نمیشه آزاده آزادی. ولی اگر عکس قاسم سلیمانی رو بزاری درجا پاکش میکنن و بعد تکرار کنی خودتم بیرون میکنن

فقط به واسطه خبر ارسال ماهواره کاربری یک نفر رو میبندن !

در صورتی که داعش تمام اعضای اروپایی خودش رو آزادانه از طریق فیس بوک انتخاب و دعوت میکرد و بارها از همین شرکت (متا) که صاحب فیس بوک و اینستاگرامه انتقاد کردن که چرا حساب داعشی ها کاملا آزاده !

امروز هم که داریم میبینیم چطور با وقاحت خبرنگاران BBC و CBS اعلام میکنن که اوکراینی ها با خاورمیانه ای ها یکی نیستن و جان مردم خاورمیانه به اندازه اوکراین ارزش نداره و خبرنگار بی بی سی با وقاحت میگه مردم اوکراین تقریبا ! مثل ما هستن و نیمه متمدن (!) محسوب میشن و باید هواشون رو داشته باشیم و این مردم با مردم افغانستان فرق دارن !!!

میگن کاریکاتور پیامبر اسلام رو کشیدن آزادی بیانه و نباید باهاش برخورد کرد! ولی gina carano بازیگر فیلم deadpool به خاطر یه شوخی ساده با هولوکاست از سریال mandalorian اخراج کردن


این دیگه چه مدل دموکراسی و آزادیه !!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار