درون خودروی شما از توالت هم آلوده‌تر است!
کد خبر: ۲۳۵۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2022 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
bato-adv
bato-adv
باکتری‌های کشف شده در خودرو، اشریشیا کلی بوده که معمولا به عنوان باکتری موجود در مدفوع شناخته می‌شود.

 آیا وقت تمیز کردن درون خودروی‌تان فرا رسیده است؟ نتیجه مطالعه‌ای تازه این گونه نشان می‌دهد چرا که درون خودروی شما میکروب‌های بیش‌تری نسبت به صندلی توالت فرنگی معمولی وجود دارد! این بررسی نشان می‌دهد صندوق عقب، صندلی راننده و دسته دنده خودرو بیش‌ترین میزان باکتری را بر روی خود جای داده اند.

به نقل از دیلی میل، پژوهشگران دانشگاه آستون از باکتری‌های داخل خودروهای مختلف نمونه برداری کرده اند. به طور خاص مشخص شد که صندوق عقب خودرو میزبان بیش‌ترین سطوح باکتری بوده است. از جمله باکتری‌های کشف شده در خودرو، اشریشیا کلی بوده که معمولا به عنوان باکتری موجود در مدفوع شناخته می‌شود.

درون خودروی شما از توالت هم آلوده‌تر است!

پژوهشگران دانشگاه بریتانیایی آستون از فضای داخلی خودروهایی با تاریخچه مالکیت متفاوت نمونه برداری کرده بودند تا سطوح آلودگی باکتریایی درون آن را ارزیابی کنند. به طور کلی، صندوق عقب خودرو بیش‌ترین میزان آلودگی باکتریایی را داشت و پس از آن باکتری‌ها بیش‌تر بر روی صندلی راننده، دسته دنده و صندلی عقب خودرو دیده شدند.

درون خودروی شما از توالت هم آلوده‌تر است!

نتایج این بررسی باید افرادی که سبزی و میوه‌های‌شان را پس از خرید در صندوق عقب خودروی قرار می‌دهند نگران سازد. خودروهای قدیمی‌تر نمونه‌برداری شده برای این مطالعه میزان باکتری‌های بیش‌تری را در خود نسبت به خودروهایی که برای مدت زمان کوتاه‌تری در جاده‌ها بوده‌اند جای داده بودند. نکته جالب توجه آنجاست که در بین تمام قسمت‌های خودرو فرمان به طور کلی تمیزترین بخش بوده است.

درون خودروی شما از توالت هم آلوده‌تر است!

فرارو

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
درون خودرو خودت چی ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv