دریافت پیامک از گوشی دختر مرده
کد خبر: ۲۳۳۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2022 January 12    -    ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
دختر جوانی که پس از فوت خواهرش به مدت دو سال به شماره او پیام می‌فرستاد این بار در کمال تعجب، پاسخی دریافت کرد.
 یکی از کاربران TikTok اتفاقی که برای او هنگام ارسال پیامک به شماره خواهر درگذشته‌اش رخ داد و موجب تعجب او شده بود را به اشتراک گذاشت.
 
فیث سیدمن داستان خود را از طریق ویدیویی در تیک تاک منتشر و پاسخی که از صاحب جدید شماره خواهر مرحومش دریافت کرده بود را به اشتراک گذاشت. او توضیح داد که هر از چند گاهی به شماره خواهرش پیام می دهد تا احساس راحتی کند، اما هرگز انتظار نداشت که پاسخی دریافت کند.
 
به گزارش روزنامه بریتانیایی سان، فیث در جدیدترین پیام خود با یک ایموجی پروانه و یک ایموجی قلب بنفش به خواهرش نوشت: "امروز خیلی به تو فکر می کنم. دوستت دارم". بیش از دو هفته پس از ارسال نامه، فیث از دریافت پاسخ نسبتاً صریح شوکه شد، فرستنده نوشت: "شما به شماره اشتباهی ارسال کردید."
 
دریافت پیامک از گوشی دختر مرده
 
فیث در پاسخ به این پیام نوشت: «از فوت خواهرم دو سال پیش ناراحتم و هنوز هم هر از چند گاهی به او پیام می‌دهم، فکر می‌کردم شماره از سرویس خارج شده است، دیگر به این شماره پیامک نمی‌دهم. "
 
فرستنده که ظاهراً هیچ احساس همدلی نداشت، پاسخ داد: "این شماره برای کار است، لطفا پیامک ارسال نکنید." با این حال، فیث توانست جنبه مثبت این حادثه را ببیند و در زیر این ویدیو نوشت: "حداقل برای آخرین بار چهره او را روی تلفنم دیدم."
 
این ویدیو از زمان انتشار بیش از 1.6 میلیون بازدید و هزاران نظر از بینندگانی دریافت کرده است که از پاسخ های سرد صاحب شماره جدید شوکه شده بودند و یکی از آن‌ها نوشت: "چطور ممکن است یک نفر اینقدر سرد باشد. متاسفم عزیزم."
 
دیگری کامنت گذاشت: "تنها کاری که باید انجام می داد این بود که شماره شما را بلاک می‎کرد تا بتوانید به پیامک دادن ادامه دهید" و سومی اظهار داشت: "او فردی سنگدل است، خیلی متاسفم عزیزم."
 
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
3
غمناک بود تابی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
3
3
سالهای سال است که فرانسه در خاورمیانه آدم میکشه و کسی متاسف نیست. اونوقت چون با این خانم همدردی نشده اینهمه جنجال!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار