توصیه ناخن کار‌ها در ارتباط با مراقبت و کاشت ناخن‌ها
کد خبر: ۲۳۱۴۱۲
تاریخ انتشار: 2021 December 18    -    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
bato-adv
bato-adv
کار مراقبت و کاشت ناخن‌ها می‌تواند تجربه‌ی ایده آلی برای داشتن دستانی زیبا و همچنین افزایش اعتماد به نفس دربرخی از زنان باشد. برای آن که این کار به تجربه‌ای زیبا و عالی بدل شود و عوارض جبران ناپذیری در پی نداشته باشد، دو ناخن کار در مصاحبه با مجله insider توصیه‌هایی را به مخاطبان عرضه داشتند. با ما همراه باشید.

این آدم‌های معروف، فرشته نبودند، فریب خوردیماختصاصی تابناک باتو ــ کار مراقبت و کاشت ناخن‌ها می‌تواند تجربه‌ی ایده آلی برای داشتن دستانی زیبا و همچنین افزایش اعتماد به نفس دربرخی از زنان باشد. برای آن که این کار به تجربه‌ای زیبا و عالی بدل شود و عوارض جبران ناپذیری در پی نداشته باشد، دو ناخن کار در مصاحبه با مجله insider توصیه‌هایی را به مخاطبان عرضه داشتند. با ما همراه باشید.

توصیه ناخن کار‌ها در ارتباط با مراقبت و کاشت ناخن‌ها

۱. بدون تحقیق و پرس و جو در مورد سالن و آرتیست ناخن کار، قرار ملاقات رزرو نکنید

همانطور که می‌دانید، سالن‌ها و آرتیست‌های ناخن با هم متفاوت هستند، بنابراین داشتن دانش و شناخت قبلی نسبت به سالن و آرتیست ناخن کارمی تواند سبب شود تا تجربه‌ی خوبی از کار ناخن خود داشته باشید. به علاوه برای کسب اطلاعات از کار آرتیست ناخن کار یا کار سالن هرگز خجالت نکشید. بیشتر ناخن‌کار‌ها ترجیح می‌دهند که در مورد کار‌های خاصی که بر روی ناخن صورت می‌گیرد و همچنین مدت زمانی که این کار ممکن است طول بکشد، از آن‌ها سوال شود.
الکسا آکوستا از The Sanctuary Beauty Bar در اوکلند، کالیفرنیا، گفت: «من احساس می‌کنم بسیاری از مشتریان از پرسش سوالاتی مرتبط با کار ناخن می‌ترسند یا به نظر خودشان نمی‌خواهند ما را اذیت کنند، اما باید سؤالات خود را بپرسند تا بدانند که دقیقا این فرآیند چگونه است.» برای مثال، بهتر است بررسی کنید که آیا آن‌ها مشتری بدون وقت قبلی را پذیرش می‌کنند یا صرفا کار ناخن را با رزرو قبلی انجام می‌دهند.
همچنین باید به این نکته توجه داشت که آرتیست ناخن کار در چه زمینه‌ای تخصص دارد و همچنین اینکه آیا قبلاً مدل ناخن مورد علاقه شما را انجام داده است یا خیر. همچنین بهتر است در رابطه با چگونگی پرداخت هزینه کار به صورت تسویه نقدی با سالن یا انتقال به حساب شخصی نیز از آن‌ها سوال شود.

۲. قبل از وقت رزور خود از لوسیون استفاده نکنید

هیچ‌کس احساس خشکی پوست را دوست ندارد، اما روغن‌های موجود در کرم‌های دست و مرطوب‌کننده‌ها می‌توانند در کار مراقبت و کاشت ناخن مشکلاتی را ایجاد کنند.
بسیاری از ناخن‌کار‌ها به شما اطلاع می‌دهند که دست‌هایتان را قبل یا در حین کار کاشت ناخن بشویید. ممکن است به استفاده از لوسیون مستقیماً پس از شستن دست‌ها عادت کرده باشید، اما این دقیقا برعکس چیزی است که بیشتر ناخن‌کار‌ها از شما می‌خواهند.
آکوستا گفت: «وظیفه ما حذف روغن‌ها برای جلوگیری از بروز مشکل در حین کار است، اما مشتریان دست‌های خود را می‌شویند و سپس به دستان خود لوسیون می‌زنند.» بهتر است برای استفاده از لوسیون تا بعد از جلسه کاشت خود صبر کنید. این کار به افزایش طول عمر ناخن‌های جدید شما کمک می‌کند و آن‌ها را بهتر نگه می‌دارد.

توصیه ناخن کار‌ها در ارتباط با مراقبت و کاشت ناخن‌ها

۳. برای بهتر نگه داشتن ناخن ها، از شستن دست‌هایتان غافل نشوید

روغن ها، ذرات غذا و لوسیون می‌توانند به ناخن‌های شما بچسبند که این کار می‌تواند مانع از چسبیدن بهتر ناخن‌ها در حین کار کاشت شوند. هنگام شستن دست‌ها، دقت کنید که روی ناخن‌هایتان هیچ چیزی باقی نمانده باشد و کاملا تمیز شده باشند. در واقع، هر چه ناخن‌های شما تمیزتر باشد، بهتر است.

۴. زود رسیدن سر جلسه کاشت ناخن می‌تواند ناخن کار شما را عصبانی کند

دیر رسیدن به قرار یک معضل جهانی است، اما آرتیست‌های ناخن کار می‌گویند که زود رسیدن نیز می‌تواند به همان اندازه بد باشد. زیرا بسیاری از آرتیست‌های ناخن بر اساس یک برنامه فشرده کار می‌کنند تا نیاز‌های همه مشتریان خود را برآورده سازند. مشتریانی که خیلی زود مراجعه می‌کنند و انتظار دارند خدماتی به آن‌ها ارائه شود، می‌توانند زمان استراحت ناخن‌کار را در روز کوتاه کنند. به گفته آکوستا، هیچ ایرادی وجود ندارد که بخواهیم به موقع بر سر قرار حضور داشته باشیم، اما این یک ارتباط دو جانبه است. اگر زودتر از موعد مقرر سر قرار رسیدید، صرفا اطلاع دهید.

۵. اگر طرح‌های پیچیده می‌خواهید، زمان بیشتری باید بر روی صندلی بنشینید؛ پس برای آن آماده باشید.

کروک از NailedbyTav در طراحی ناخن‌های پیچیده تخصص دارد و با مشتریانی مانند Benny Blanco، Justine Skye و Sza کار کرده است. کار ناخن او بسیار ظریف و دقیق است و گاهی اوقات مشتریان این موضوع را در برنامه خود در نظر نمی‌گیرند. کروک گفت: «در صورت انتخاب طرح‌های پیچیده، انتظار داشته باشید که کمی بیشتر از زمان معمول بنشینید، زیرا طراحی با دست آن هم با چنین ظرافت و دقتی روی چنین سطح کوچکی قطعا زمان بیشتری طول می‌کشد.»

۶. اگر می‌بینید که طراحی و کار ناخن هایتان به گونه‌ای انجام می‌پذیرد که به آن علاقه‌ای ندارید، حتما آن را بیان کنید.

اگر احساس می‌کنید که کار ناخن هایتان به گونه‌ای پیش نمی‌رود که شما دوست دارید هرچه زودتر بیان کنید. نگفتن این موارد در سریعترین زمان ممکن، تصحیح موارد مورد نظر شما را برای آرتیست‌های ناخن دشوارتر می‌کند. آکوستا در رابطه با یکی از تجربیات خود بیان داشت که: «داشتم ناخن‌های کسی را درست می‌کردم، و کار آن تقریبا تمام شده بود، اما وقتی می‌خواستم بر روی آن‌ها اکریلیک بزنم، او پرسید، "آیا می‌توانم شکل ناخن هایم را به مربع تغییر دهم؟ " در صورتی که این تغییر در میانه کار اصلا امکان پذیر نبود.»

۷. اجازه دهید تا آرتیست ناخن برای قرار گرفتن درست حالت دست و بدن شما تصمیم بگیرد و شما را راهنمایی کند

قرار دادن دست و بدن در پوزیشنی درست در طی کار کاشت و مراقبت از ناخن امری بسیار مهم است. کروک می‌گوید: «وقتی مشتریان من خیلی دور از من می‌نشینند، من مجبورم تمام مدت دستان آن‌ها را بکشم و این خیلی عذاب آور است.» مجبور کردن دائم مشتری به نزدیکتر کردن یا تغییر موقعیت دستش می‌تواند فرآیند کار آرتیست را مختل کند. کروک گفت: «من می‌خواهم که هم من و هم مشتری، هردو راحت باشیم، بنابراین همه این توصیه‌ها صرفا برای آن است که بتوانم بهترین کارم را انجام دهم و مشتری از کار من راضی باشد.»
قطعا تغییر دادن بدن آن هم به تصمیم خود در طی کار مراقبت و کاشت ناخن ممکن است رخ دهد، اما بهتر است ثابت بمانید، مگر اینکه دستور دیگری داده شود. آکوستا در این باره گفت: «مشتریان سعی می‌کنند با حرکت دادن دست‌هایشان به ما کمک کنند، اما در واقع اوضاع را بدتر می‌کنند.»

۸. به گوشی خود نگاه نکنید

حرکت دادن دست در هنگام کار مراقبت و کاشت ناخن، می‌تواند منجر به خونریزی، بریدگی و حتی موارد دیگر شود. کروک می‌گوید: «برای آن که دقیقتر از این موضوع آگاه شوید نقاشی روی یک بوم ثابت را در مقایسه با نقاشی روی پشت یک کامیون در حال حرکت در جاده‌ای خاکی تصور کنید.» آرتیست‌های ناخن کار می‌دانند که چک کردن گوشی چقدر وسوسه‌انگیز است، به‌ویژه زمانی که برای مدت طولانی قرار است بر روی صندلی بشینید. با این حال، چک نکردن گوشی می‌تواند روند کار شما را سرعت ببخشد. کروک می‌گوید: «هرچه مشتری بی حرکت باشد، کار ناخن بهتر و زیباتر صورت می‌پذیرد و آرتیست‌ها می‌توانند سریعتر کار خود را انجام دهند.»

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv