تیم ملی در حضور زنان به جام‌ جهانی می‌رود؟
کد خبر: ۲۳۰۴۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
فیفا اصرار دارد، بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در ورزشگاه آزادی که می‌تواند جشن صعود به جام جهانی باشد، با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار شود. موضوعی که به گفته وزیر ورزش در حال بررسی است و امکان وقوع آن نیز زیاد است.

فیفا اصرار دارد، بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در ورزشگاه آزادی که می‌تواند جشن صعود به جام جهانی باشد، با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار شود. موضوعی که به گفته وزیر ورزش در حال بررسی است و امکان وقوع آن نیز زیاد است.

تیم ملی در حضور زنان به جام‌جهانی می‌رود؟

فدراسیون فوتبال همزمان با مشکلات مالی و سخت افزاری مختلف در حوزه تیم‌های ملی و همین‌طور مسابقات باشگاهی و حوزه داوران، با برخی مشکلات قدیمی دست و پنجه نرم می‌کند که با حساسیت‌های فیفا در این زمینه همراه است.
 
همراه با اختلافات داخلی و خارجی بر سر ماهیت حقوقی این فدراسیون، مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌های فوتبال به محل مناقشه و کشمکش تبدیل شده و فیفا حساسیت بسیاری زیادی نسبت به رفع این معضل دارد، به طوری‌که جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به طور مکرر و در دیدارهای خود با مقامات ایرانی و همین‌طور در فضای مجازی از تلاش برای حل و فصل این مشکل در ایران سخن می‌گوید.
 
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه داربی تهران در واکنش به سوالات خبرنگاران در این زمینه به پاسخی کوتاه بسنده کرده و گفته بود " در حال بررسی این قضیه هستیم".
 
حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال جزییات بیشتری از تلاش برای رفع دغدغه‌های زنان و همین‌طور فیفا ارائه کرده است. او می‌گوید: جدا از اتفاقات خوبی که در زمان حضور اینفانتینو در ایران می‌افتد، دو موضوع خیلی مهم است. بحث اول حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه است و بحث دوم هم اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال است که باید آن را هم نهایی کرده باشیم. فیفا روی این دو موضوع تأکید دارد و امیدوارم تا زمان حضور رئیس فیفا مشکلات مربوط به آنها را حل کنیم. من مطمئنم با نگاه خوبی که در مجلس شورای اسلامی در مورد فوتبال و ورزش وجود دارد، این اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاءالله با نگاه خوبی که وجود دارد بحث حضور بانوان هم حل خواهد شد.
 
تیم ملی فوتبال ایران و عراق، هفتم بهمن در حضور رئیس فیفا در تهران و در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت که در صورت پیروزی شاگردان اسکوچیچ در این مسابقه، تیم ملی زودتر از موعد بلیت حضور در جام جهانی قطر را رزرو خواهد کرد و جشن صعود به این رقابت‌ها برگزار می شود.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
1
چرا باید یک زندان بزرگ درست کرد که اکثریت مردم تحت تسلط نظرات اقلیت باشند ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
این که تو ورزشگاه فحش می دن دلیل قانع کننده نیست.
اگه فحشه، برای همه فحشه. باید بذارن خانوم(مثل یک آدم کامل و بالغ و عاقل) خودش تصمیم بگیره که می خواد وارد اون محیط بشه یا نه. مثلا تو کانالا و گروه های مجازی هم هزار جور فحش می دن. کسی خوشش نیاد می تونه نره.
عزیز نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
با حضور خانمها در استادیوم اتفاقا این بی اخلاقیها وفحشها جاری بنظر میرسه بمرور زمان کم وکم ونهایتا امر قبیح محسوب شده از بین میرود باید از تجارب کشورهای پیشرفته ومسائل جامعه شناسی وروانشناسی بهره جست وپابه پای دنیا جلو رفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار