فوت یک‌نفر بر اثر آنفلوآنزا در هرمزگان
کد خبر: ۲۲۷۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 November 07    -    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در هرمزگان ۲۱ مورد ابتلا به آنفولانزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.
 علی رئوفی امشب اظهار کرد: در هرمزگان ۲۱ مورد ابتلا به آنفولانزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.
 
وی افزود:  آنفلوآنزا را در ماه‌های آینده چالش بهداشتی جدی برای هرمزگان است و این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی هشدار داده شده است.
 
همچنین حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره عنوان کرد: سال گذشته موارد ابتلای بسیار کمی را به آنفلوآنزا داشتیم ولی متاسفانه امسال از مهرماه چند مورد ابتلا به آنفلوآنزا مشاهده شده که  اگر با رعایت موارد بهداشتی تعداد ابتلا به آن را کاهش ندهیم قطعاً تا چند ماه آینده باعث ایجاد چالش جدی برای هرمزگان خواهد شد.
 
وی تصریح کرد با استفاده از ماسک مناسب و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی می‌توان موارد ابتلا به آنفلوآنزا را نیز کاهش داد و مدیریت کرد.
 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
1
در کشور همسایه پاکستان تب ذنگی شایع شده علائم تب دنگی کاملا شبیه آنفولانزاست اما از راه گزش پشه منتقل می شود اگر این تب دنگی باشد بنابراین سیستم بهداشت فورا آن را اعلام کند.
شیوه سرایت تب دنگی با آنفولانزا تفاوت دارد مراقب باشید مردم را گمراه نکنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار