مرگبارترین چالش‌های تیک‌تاک
کد خبر: ۲۲۴۲۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
با وجود خطرات زیادی که افراد به دلیل این چالش‌ها با آن روبه رو می‌شوند، همچنان در هفته‌ها، ترند می‌شوند. اغلب جوانانی که دنبال شهرت و تاثیرگذاری هستند، این چالش‌ها را با وجود خطرناک بودن انجام می‌دهند و از عقوبت کار نمی‌اندیشند. در این گزارش با خطرناک‌ترین چالش‌هایی که تیک‌تاک ترویج داده و قربانی گرفته آشنا شوید.

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاک

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاکاختصاصی تابناک با تو؛ در چند وقت اخیر، چالش‌های تیک‌تاک بین نوجوانان جهان از محبوبیت بسیاری برخوردار شده‌ است. با وجود خطرات زیادی که افراد به دلیل این چالش‌ها با آن روبه رو می‌شوند؛ اما همچنان در طول هفته‌ها، ترند می‌شوند. اغلب جوانانی که دنبال شهرت و تاثیرگذاری هستند، این چالش‌ها را با وجود خطرناک بودن انجام می‌دهند و از عقوبت کار نمی‌اندیشند. در این گزارش با خطرناک‌ترین چالش‌هایی که تیک‌تاک ترویج داده و قربانی گرفته آشنا شوید.

چالش شکستن جمجمه

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاک

چالش شکستن جمجمه یکی ازخطرناک‌ترین چالش‌های تیک‌تاک تاکنون بوده ‌است، در خطرناک بودن این چالش، همین بس که یک نوجوان ونزویلایی بعد از انجام چالش به مرکز مراقبت‌های ویژه منتقل شد. برای انجام این چالش، دو نفر به پشت پای فرد سوم ضربه می‌زدند و او را نقش زمین می‌کردند تا جمجمه‌اش بشکند، اغلب افراد پس از خوردن به زمین بر اثر این چالش جان خود را از دست دادند و دچار آسیب مغزی شدند.


چالش ریختن آب داغ

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاک

چالش دیگر که منجر به سوختگی و آسیب‌های جدی شد، چالش آب داغ بود. در سال ۲۰۱۷ میلادی یک دختر هشت ساله بر اثر انجام این چالش جان خود را از دست داد. این چالش یکبار دیگر هم به راه افتاد و دوباره قربانیان زیادی به جا گذاشت. تفاوت بین نسخه قدیم و جدید چالش آب داغ در تفاوت سوژه بود که آیا آب داغ را روی خود بریزند یا روی فرد دیگر، که نتایج بسیار مرگبار بود.


چالش یخ و نمک

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاک

خوشبختانه چالش یخ و نمک که از سال ۲۰۱۲ در تیک‌تاک رواج یافت از محبوبیت چندانی بهره‌مند نشد, با این حال افرادی هستند که هنوز فیلم این چالش بیهوده و خطرناک را گه‌گاهی منتشر می‌کنند. براساس این چالش افراد روی پوست مرطوب خود نمک می ریزند و قطعات یخ را روی آن قرار می‌دهند تا قدرت تحمل خود را بسنجند، این چالش دردناک منجر به سوختگی درجه یک پوست و ایجاد زوائد پوستی دردناک شود.


خوردن تاید و صابون

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاک

ناگفته پیداست که خوردن محصولات شوینده از جمله تاید Tide Pods و صابون چه بلایی سر روده و معده انسان می‌آورد و سلامت او را به خطر می‌اندازد. در چالش احمقانه تیک‌تاک، برخی از کاربران صابون های شبیه به شکلات را می‌خوردند و از خودشان فیلم می‌گرفتند و همانطور که می‌دانید نتیجه حاصل از این فیلمها، ایاب و ذهاب مداوم کاربران خورنده صابون به توالت بوده‌ است.


چالش خوردن فلفل کشنده شبح

مرگبارنرین چالش‌های تیک‌تاک

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای تند باشید، حتما یک بار هم که شده فلفل شبح را امتحان کرده‌اید. اما خوردن این فلفل به عنوان چالش، نتایج فاجعه‌آمیزی داشته‌ است. برخی مشارکت‌کنندگان در خوردن فلفل تند، جان سالم به در بردند، زیرا فلفل‌های هالبینو و یا فلفل تند معمولی را برای چالش انتخاب کردند اما فلفل شبح کار بعضی‌ها را به بیمارستان کشاند و باعث پاره شدن مری، استفراغ، اختلال در تنفس و دردها و سوختگی‌های شدید در چشم و دماغ و دهان گردید و چالش فلفل را به چالشی دردناک مبدل کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
2
حماقت ته نداره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
نتیجه‌ی آزاد گذاشتن بیش از حد فضای مجازی باعث به وجود اومدن چنین چالش‌هایی میشه
چرا کسی با تیک تاک برخورد نمی‌کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار