آموزش حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی شد
کد خبر: ۲۲۲۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
 معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است.
 معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است.
 
آموزش حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی شد
 
علی خاکی صدیق:
 
* (درباره زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان): طبق توافق وزارتخانه های علوم و بهداشت، واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها در مردادماه انجام شد و فقط بخشی از آن باقی مانده که هم اکنون در حال انجام است.
 
* بر اساس اعلام علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان شروع واکسیناسیون دانشجویان از نیمه دوم شهریورماه است و از نظر وزارت علوم، در این زمینه وقفه ای ایجاد نشده است.
 
* (درباره شروع کلاس های دانشگاه ها از اول مهرماه): با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه کامل نمی شود و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزش ها حضوری نیست.
 
* بنابراین ‌برنامه هایی که قبل از پیک پنجم کرونا مبنی بر بازگشایی کلاس های دانشگاه ها برای ورودی ۹۸ به قبل اعلام شده بود، فعلا منتفی است و آموزش ها را نمی توانیم به صورت حضوری انجام دهیم.
 
* وزارت علوم پیش از این اعلام کرده بود که کلاس های دانشگاه ها برای دانشجویان ورودی ۹۸ به قبل به دلیل تکمیل مقطع تحصیلی، پایان نامه و رساله حضوری می شود.
ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
1
عجب اوضاعیه! وزیربهداشت می گه از اول مهرماه باید دانشگاهها باز شود معاون وزیر علوم می گه فعلا منتفیه!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
0
اخه پسر خوب... کسی ندونه که شما بهتر میدونید که ورودی تحصصیلات تکملیلی ۹۸ به قبل اصلا واحد اموزشی نداره که کلاسش حضوری باشه یا نه... چرا حرف مفت بلغور میکنید... عملا اونهایی که پایان نامه دارن هم یه ساله در دانشگاه تردد میکنند و کارشون رو انجام میدن...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار