اتهام زنی به یک فیلم هالیوودی توسط دختر جوان
کد خبر: ۲۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: 2021 August 13    -    ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
فیلم Stillwater که چندهفته پیش در سینماهای امریکا به نمایش درآمد داستان یک جوان امریکایی با بازی مت دایمون را روایت میکند که به فرانسه سفر کرده تا به دخترش که به اتهام قتل دوستش زندانی شده است کمک کند. این درحالی ست که کارگردان فیلم تام مک کارتی اذعان می کند که داستان فیلم الهام گرفته از ماجرای اماندا ناکس است ولی به این نکته نیز تاکید دارد که فیلمنامه فیلم کاملا متفاوت نگاشته شده است.

اتهام زنی به یک فیلم هالیوودی توسط دختری جوان

اتهام زنی به یک فیلم هالیوودی توسط دختری جواناختصاصی تابناک با تو؛ آماندا ناکس که این اواخر به اتهام قتل در بازداشت به سر می برده سرانجام تبرئه و از زندان آزاد شد ولی به گفته ی او یک کارگردان هالیوودی از داستان زندگی او سوء استفاده کرده و فیلمی را با محتوای زندگی شخصیش ساخته است.

فیلم Stillwater که چندهفته پیش در سینماهای امریکا به نمایش درآمد داستان یک جوان امریکایی با بازی مت دایمون را روایت میکند که به فرانسه سفر کرده  تا به دخترش که به اتهام  قتل دوستش زندانی شده است کمک کند.

این درحالی ست که کارگردان فیلم تام مک کارتی اذعان می کند که داستان فیلم الهام گرفته از ماجرای اماندا ناکس است ولی به این نکته نیز تاکید دارد که فیلمنامه فیلم کاملا متفاوت نگاشته شده است.

اتهام زنی به یک فیلم هالیوودی توسط دختری جوان

اماندا از سال2017 یعنی 4سال را در زندان ایتالیا به اتهام قتل هم خانه ی انگلیسی تبارش زندانی بوده که سرانجام تبرئه و آزاد شد. این دختر 34 ساله در صفحات شبکه های اجتماعی مینویسد:چرا از زندگی من؟ چرا از داستان من؟ چرا از اسم من برای حوادثی که خود هیچ نقشی در انها ندارم سوء استفاده شده است؟!

من این مساله را با صدای بلند فریاد میزنم چون می دانم همواره افرادی پیدا خواهند شد که از اسم و چهره و داستان من سوء استفاده کنند که نمونه بارز آن فیلم Stillwater است که به شدت نسبت به پخش ان انتقاد دارم. باوجود تبرئه شدن و نادیده گرفتن نقش مقامات در بازداشت خودسرانه، کارگردان فیلم تاکید می کند که من گناه کارم و قابل اعتماد نیستم. از تام مک کارتی ومت دیمون دعوت میکنم تا گفتگویی در پادکست داشته باشیم، مطمینم گفتگوی جالبی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار