شما هم از این فهرست، نبوغ خود را انتخاب کنید
کد خبر: ۲۱۲۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 30    -    ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
شناختن خودتان می‌تواند کمی پیچیده و گیج‌کننده باشد. هر یک از شما دارای استعداد و نبوغی هستید که باید کشف کنید. من همیشه به مشتریانم کمک می‌کنم تا نامی برای نبوغ خود پیدا کنند؛ تفکر یا روش حل مسئله که در آن بهترین هستند. این نبوغ را یک ابزار ارزشمند ببینید که نه تنها به شما یادآوری می‌کند در چه چیزی شگفت‌انگیز هستید...

همه افراد نبوغ پنهانی دارند؛ شما هم از این فهرست نبوغ خود را انتخاب کنید!

همه افراد نبوغ پنهانی دارند؛ شما هم از این فهرست نبوغ خود را انتخاب کنید!«تابناک با تو» - مردم اغلب وقتی کارم را می‌بینند؛ به من می‌گویند: «تو یک نابغه‌ای» و من پاسخ می‌دهم: «بسیار متشکرم، اما آنچه واقعا شاهد آن هستید؛ استفاده از نبوغ خودم است.»

نبوغ من کاوشگر بینش‌هاست؛ به این معنی که می‌توانم به راحتی و با سرعت الگوهای داده‌های رفتاری انسان را شناسایی کنم؛ بینش‌هایی را ترسیم کرده و اقداماتی پیشنهاد کنم.

اگر هنوز این موضوع را نمی‌دانید، شما هم یک نبوغ دارید. چند بار مردم به شما گفتند که فکر می‌کنند در آن چیز بهترین هستید؟ احتمالا خیلی زیاد.

اما مشکلی در این جا وجود دارد؛ مردم اغلب درباره نتیجه کار شما اظهارنظر می‌کنند. مثلا می‌گویند: «واو، تو واقعا سریع این مشکل را حل کردی!» نه روش منحصربه‌فرد کار شما و به دست آوردن این نتایج.

شناختن خودتان می‌تواند کمی پیچیده و گیج‌کننده باشد. هر یک از شما دارای استعداد و نبوغی هستید که باید کشف کنید. من همیشه به مشتریانم کمک می‌کنم تا نامی برای نبوغ خود پیدا کنند؛ تفکر یا روش حل مسئله که در آن بهترین هستند. این نبوغ را یک ابزار ارزشمند ببینید که نه تنها به شما یادآوری می‌کند در چه چیزی شگفت‌انگیز هستید؛ بلکه مهم‌تر از آن، می‌توانید برای آموزش دیگران استفاده کنید.

همه افراد نبوغ پنهانی دارند؛ شما هم از این فهرست نبوغ خود را انتخاب کنید!

این نبوغ یا ابزار در هنگام جست‌وجوی کار جدید، کارهای تیمی، شبکه‌سازی و ارائه محصول و خدمات به مردم بسیار مفید است. در اینجا یک روش آسان برای نام‌گذاری نبوغ شما وجود دارد.

نبوغ خود را نام‌گذاری کنید

ابتدا، زمان‌هایی که موفق شدید یک مشکل را حل کنید یا فکری به ذهن‌تان خطور کرده که مشکلی را حل می‌کند یا می‌تواند ایده بسیار خوبی در کارتان باشد؛ و از آن لذت برده و احساس موفقیت می‌کنید و انرژی‌ده است؛ مشغول یادداشت‌برداری شوید. به جست‌وجوی الگوها بپردازید و اینکه چه چیزی شما را این‌قدر خوشحال کرده است و چگونه آن را انجام دادید.

بعد، براساس فهرست زیر نبوغ خود را نام‌گذاری کنید. ما این نبوغ‌ها را به شش دسته تقسیم کردیم. براساس تجربیات ما، اکثر مردم در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرند. اگر در هیچ‌یک از دسته‌های زیر قرار نگرفتید؛ می‌توانید یک نام آزادانه برای نبوغ خود انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید قرار است زبان و این نام، برای شما الهام‌بخش باشد و بتوانید از طریق آن، نبوغ خود را به اطلاع دیگران برسانید یا به اشتراک بگذارید. بارها و بارها از این نام استفاده کنید تا مطمئن شوید توصیف کاملی از بهترین کارهایی است که انجام می‌دهید. می‌توانید به مرور زمان نام نبوغ خود را اصلاح کنید تا مطمئن شوید که کاملا مناسب و برازنده شما است.

ایجاد فرآیند: کارکرد بهتر همه‌چیز

حل مسئله با نظم‌دهی و مرتب‌سازی: شما با ایجاد نظم در شرایط آشفته پیشرفت می‌کنید.

توسعه‌دهنده ایده‌آل فرآیند: شما به راحتی می‌توانید فرآیندهایی ایجاد کنید که در شرایط نابسامان نظم ایجاد می‌کنند.

استراتژیست بهبوددهنده: شما به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای بهبود فرآیندها، افراد و ساده‌سازی کارها هستید.

استراتژیست خوب به بزرگ: شما با تبدیل یک فرآیند موجود یا عملکرد تجاری از خوب به عالی، به چالش کشیده می‌شوید.

بینش: بازتعریف جهان

بینش شکستن سد: چالش شما تفکر خارج از چارچوب و عرف یا ایده‌های متعارف است.

کاوشگر فرصت: شما با یک چشم‌انداز و ایده بزرگ شروع می‌کنید؛ با کشف فرصت‌های مناسب در وضعیت‌های خلاقانه‌ای برای شروع به تغییر و اصلاح قرار می‌گیرید.

معمار احتمالات: شما در برخورد به مشکلات به ظاهر غیرممکن، دنبال یافتن روش‌ها یا ساختن روش‌هایی برای حل نادر و غیرمتعارف مشکل هستید.

استراتژیست بینش: شما مردم را گرد هم می‌آورید تا به آن‌ها بینش و چشم‌انداز بدهید و بتوانند یک حرکت بزرگ را آغاز کنند. سپس، دنبال راهی روشن برای چگونه انجام آن هستید.

استراتژیست: ایجاد مسیر

استراتژیست کارآمدی: شما با بررسی مشکلات از هر زاویه و ایجاد روش‌های بهتر و کارآمدتر برای رسیدن به هدف نهایی خودتان را به چالش می‌کشید.

استراتژیست افراد: شما توانایی ذاتی برقراری ارتباط با مردم، برطرف کردن نیازهای آن‌ها با ارائه راه‌حل‌های مناسب را دارید.

استراتژیست امکان: شما با بزرگ فکر کردن و ایجاد تصویری زیبا از چیزی اساسی که تا کنون هرگز نبوده و به آن فکر نشده است؛ به چالش کشیده می‌شوید.

استراتژیست نتایج: هنگامی که هدفی برای دستیابی به پیشرفتی تعیین می‌شود؛ مراقب هستید مداوم نتایج بهتری حاصل شود.

ترکیب: جمع کردن افراد و ایده‌ها با هم

استراتژیست همکاری: قدرت گردآوری مردم برای حل مشکلی را دارید.

تشخیص‌گر مشکل و حل‌کننده: شما برای درک کل یک مسئله و سناریو سوال می‌کنید و دنبال یک راه‌حل واضح و عملی هستید.

ایده‌پرداز بینا: مشکلات را کالبدشکافی کرده و سپس دنبال راه‌حل‌های خلاقانه زیادی برای بهبود یا حرکت رو به جلو هستید.

کارشناس تجزیه و تحلیل: شما با فرآیند جمع‌آوری چندین مفهوم برای تشکیل یک فرضیه یا راه‌حل پیش می‌روید.
تسریع: آتش زدن فرصت‌ها

تسریع اتصالات: با برقرار کردن اتصال‌های مختلف می‌توانید مشکلات را حل و فصل کنید.

حل‌کننده مشکلات در فشار و بحران: شما با حل مشکلاتی که در بحران‌ها اتفاق می‌افتد؛ به چالش کشیده می‌شوید. همه زوایای یک مشکل در وضعیت بحرانی را بررسی کرده و به سوی متعادل‌تر پیش می‌روید.

طرفدار اجتماعی: به تصمیمات خود خوب فکر می‌کنید و وضعیت افراد را در نظر می‌گیرید. شما ذاتا به این فکر می‌کنید که همه‌چیز چگونه روی مردم تاثیرگذار است.

افزایش‌دهنده کارایی تیمی: شما در حل مشکلات تیمی که راه‌حل واضحی ندارند؛ استثنایی هستید.
سازندگی: ایده‌ها و ساختارها

معمار نتایچ خلاق: کاملا در یک مسئله و مشکل فرو رفته؛ درگیر آن شده و به نتیجه غیرمتعارفی می‌رسید.

سازنده تجربه: شما درگیر ایجاد یک تجربه حسی مانند یک رویداد (در مقابل یک محصول قابل لمس) هستید.

بازآفرین نوآور: شما با جداسازی یک چیز و بازسازی آن به نتایج بهتری دست پیدا می‌کنید.

معمار زبان و ایده: هنگامی به ایده جدیدی می‌رسید؛ هیچ‌کس قبلا به آن فکر نکرده یا کلماتی جذاب استفاده می‌کنید که کمتر شنیده شدند.

پس از یافتن نامی برای نبوغ خود، شروع به استفاده از آن کنید. با دیگران به اشتراک بگذارید و بازخوردها را بگیرید. از این نام انرژی بگیرید و سرگرم شوید و لذت ببرید!

منبع: یک پزشک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد ثانیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
0
من
توسعه‌دهنده ایده‌آل فرآیند

استراتژیست بهبوددهنده

استراتژیست خوب به بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار