آنجلو رگوسی مشاور مجیدی می شود؟
کد خبر: ۲۱۲۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
bato-adv
bato-adv
به نظر می رسد هویت مشاور ایتالیایی سرمربی استقلال، لو رفته باشد. هر چند تا زمانی که باشگاه استقلال نام این مشاور ایتالیایی را تایید نکند، نمی‌شود این نامها را تایید کرد.

آنجلو رگوسی مشاور مجیدی می شود؟/ فدراسیون و سازمان لیگ همچنان مخالفت می‌کنند

به نظر می رسد هویت مشاور ایتالیایی سرمربی استقلال، لو رفته باشد. هر چند تا زمانی که باشگاه استقلال نام این مشاور ایتالیایی را تایید نکند، نمی‌شود این نامها را تایید کرد.

صبح امروز یکی از روزنامه‌ها مدعی شد که مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی به تهران آمده و جلساتی هم با فرهاد مجیدی داشته است منتهی هنوز موانع قانونی برای همکاری او با استقلال برطرف نشده است. فوتبالی چند روز پیش خبر داده بود که فدراسیون فوتبال اجازه همکاری با مشاور ایتالیایی نمی دهد.

این وسط و طبق شنیده‌های فوتبالی، آنجلو رگوسی (یا با تلفظ دیگر که نمی‌دانیم درست است یا غلط، گره‌گوچی) همان مربی ایتالیایی است که سرمربی استقلال قبل از دربی درباره‌اش صحبت کرده بود. با نگاهی به مشخصات رگوسی، مشخص می‌شود که مجیدی کدهای این مربی را داده بود.

رگوسی 56 ساله در سال 2018 عضو کادر فنی تیم ملی ایتالیا بوده و کنار روبرتو مانچینی روی نیمکت تیم ملی کشورش نشسته است. دیگر تیمهای بزرگی که این مربی با آنها همکاری کرده اینترمیلان و منچسترسیتی بوده و آخرین باشگاه او، آلساندریو در سری C ایتالیا بوده است.

نکته قابل توجه درباره مشاور رگوسی اینکه ممکن است حضور او در تهران چندان طولانی نشود. شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که باشگاه استقلال به خاطر قانون منع استفاده از مربی و بازیکن خارجی جدید، قصد همکاری با او به عنوان مشاور را داشته و اینکه رگوسی فقط در تمرینات استقلال حاضر باشد منتهی همانطور که پایگاه خبری فوتبالی، پیش از این خبر داده بود، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، تحت هیچ شرایطی موافق همکاری استقلال با این مربی نیستند.

بخش ورزشی روزنامه فرهیختگان در تائید گزارش چند روز قبل فوتبالی به این نکته اشاره کرده که سازمان لیگ در مکاتبات خود به استقلالی‌ها اعلام کرده این باشگاه حتی به‌عنوان مشاور هم نمی‌تواند از افراد خارجی بهره برده و باید تحت قوانین فوتبال ایران فقط افراد داخلی در باشگاه فوتبال مشغول به کار شوند، به همین دلیل نیز با وجود سفر این مربی ایتالیایی به تهران و از آنجایی که همچنان موانع قانونی برای حضور این فرد در تمرینات وجود دارد، مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال حاضر نشده است، ولی پیگیری‌ها و مذاکرات برای رفع این مشکل با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ادامه دارد.

در صورتی که باشگاه استقلال نتواند مشکل مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی را حل کند، احتمالا این مربی نهایتا تا اواسط هفته آینده ایران را به مقصد کشورش ترک خواهد کرد.

فوتبالی

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
مشاور؟ تا حالا ندیده بودیم سرمربی مشاور بگیره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv