آموزش ساخت اکانت پرمیوم در اسپاتیفای
کد خبر: ۲۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: 2021 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

دنیای موسیقی دنیای بسیار بزرگی است و استریم‌های موسیقی آنلاین در حال حاضر دسترسی کاربران را به موزیک‌های جدید راحت‌تر کرده‌اند.

اسپاتیفای یکی از بزرگ‌ترین استریم‌های موزیک در سراسر دنیاست که بسیاری از هنرمندان حوزۀ موسیقی در آن فعالیت دارند و کارهای خودشان را از طریق آن پخش می‌کنند. برای استفاده از اسپاتیفای شما قطعاً به اکانت پرمیوم نیاز پیدا می‌کنید! زیرا در نسخۀ رایگان محدودیت‌های زیادی وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود تا هنگام گوش کردن به موسیقی، اذیت شوید! در این مقاله می‌خواهیم به بررسی اکانت پرمیوم اسپاتیفای و نحوۀ ساخت آن بپردازیم؛ پس اگر به‌دنبال اکانت پرمیوم اسپاتیفای هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید.

آموزش ساخت اکانت پرمیوم در اسپاتیفای

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا کاربران کمتر به سمت سرویس‌های دیگری مثل استریم موسیقی اپل بروند، این است که چنین سرویس‌هایی نسخۀ رایگان ندارند. در سرویس‌های آنلاین دیگر هم هنرمندان مطرحی فعالیت نمی‌کنند یا اگر فعالیت کنند، در نسخۀ رایگان نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید! درحالی که اسپاتیفای به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی در نسخۀ رایگان به هرچیزی که نیاز دارید، دسترسی داشته باشید؛ البته محدودیت‌هایی هم این وسط وجود دارد!

به‌عنوان مثال در نسخۀ رایگان شما باید تبلیغات مختلف را گوش کنید، نمی‌توانید آهنگ را جلو بزنید، نمی‌توانید از میان لیست تصادفی، موزیک موردنظر خودتان را انتخاب کنید و ده‌ها محدودیت دیگر که ممکن است شما را خسته کند. به همین دلیل اسپاتیفای اقدام به ارائه اکانت پرمیوم کرده است که در آن هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

با توجه به امکاناتی که اسپاتیفای در اختیار شما قرار می‌دهد، هزینۀ آن هم بسیار معقول است! شما تنها نیاز به پرداخت 10 دلار در ماه برای اکانت پرمیوم اسپاتیفای دارید و اگر قصد تمدید سالانه آن را داشته باشید، تنها باید 100 دلار پرداخت کنید. البته این هزینه با توجه به شرایط ارز شاید کمی سنگین به نظر برسد، اما با توجه به امکانات بسیار عالی این پلتفرم، قطعاً ارزش خرید آن را خواهد داشت.

آموزش ساخت اکانت پرمیوم در اسپاتیفای

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

برای ساخت اکانت در اسپاتیفای ابتدا باید وارد سایت spotify.com شوید. گزینه‌ای به نام Sign Up وجود دارد که با کلیک بر روی آن وارد صفحه ثبت‌نام در این سایت خواهید شد. در صفحۀ ثبت‌نام شما باید اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید. در ادامه این فیلدها را بررسی می‌کنیم.

What's your email: در این بخش باید آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. توجه داشته باشید که این ایمیل به عنوان نام کاربری شما استفاده می‌شود و باید اکانت خودتان را به کمک لینکی که برای شما ارسال می شود تایید کنید. بنابراین حتماً یک ایمیل صحیح و مربوط به خودتان را وارد کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

Confirm your email: در این قسمت باید ایمیل خودتان را مجدداً وارد کنید تا اسپاتیفای از این که آدرس ایمیل را اشتباه وارد نکرده‌اید، مطمئن شود.

Create a password: در این بخش شما باید یک پسورد انتخاب کنید تا بتوانید به کمک آن، وارد اکانت اسپاتیفای خودتان شوید.

What should we call you: در این بخش باید نامی را برای خود انتخاب کنید تا در پروفایل اسپاتیفای شما نمایش داده شود.

What's your date of birth: در این بخش باید تاریخ تولد خودتان را مشخص کنید.

  • Month: ماه تولد خود را وارد کنید.
  • Day: روز تولد خود را وارد کنید.
  • Year: سال تولد خود را وارد کنید.

What's your gender: در این بخش باید جنسیت خود را مرد (Male) یا زن (Female) انتخاب کنید.

Share my registration data with Spotify's content providers for marketing purposes: در این بخش می توانید مشخص کنید که اطلاعات شما در دسترس تیم بازاریابی اسپاتیفای قرار بگیرد یا خیر! البته جای نگرانی در مورد سواستفاده از اطلاعات شما نخواهد بود.

درنهایت کافیست روی گزینۀ Sign up کلیک کنید تا وارد این سایت شوید؛ البته این سایت قوانینی هم دارد که بهتر است پیش از ثبت‌نام، ابتدا آن را مطالعه کنید.

آموزش ساخت اکانت پرمیوم در اسپاتیفای

چگونه اکانت اسپاتیفای را به نسخه پرمیوم ارتقا دهیم؟

اگر می‌خواهید اکانت خودتان را به یک اکانت پرمیوم اسپاتیفای تبدیل کنید، پس از ثبت‌نام کافیست وارد سایت اسپاتیفای شوید. در این سایت، بخشی به نام Redeem در پروفایل شما وجود دارد که به کمک این بخش، می توانید اکانت‌تان را به اکانت پرمیوم اسپاتیفای تبدیل کنید. اما چطور؟ با خرید گیفت کارت اسپاتیفای.

یک گیفت کارت اسپاتیفای تهیه کنید و از کدی که برای شما ارسال می‌شود برای خریداری اکانت پرمیوم استفاده کنید. گیفت کارت درواقع یک‌جور کارت اعتباری است که برای خریدهای آنلاین استفاده می‌شود.

نکته‌ای که وجود دارد، این است که باید در هنگام استفاده از گیفت کارت دقت کنید که آی‌پی شما با کشوری که در پروفایل خودتان انتخاب کرده‌اید، یکسان باشد.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای از موبوگیفت

اگر در ایران هستید و نمی‌توانید به‌صورت مستقیم اکانت خودتان را پرمیوم کنید، می‌توانید از طریق سایت خرید گیفت کارت موبوگیفت، گیفت کارت اسپاتیفای را تهیه کرده و اکانت‌تان را ارتقاء دهید.

در موبوگیفت انواع گیفت کارت ها با بازه‌های زمانی مختلف وجود دارد که به راحتی می توانید پا به بزرگ‌ترین پلتفرم موسیقی دنیا بگذارید.همچنین موبوگیفت انواع مختلف گیفت کارت مانند گیفت کارت اپل موزیک ، گیفت کارت ایکس باکس و .... را نیز یه صورت ریالی به فروش میرساند. درواقع موبوگیفت به شما کمک می کند تا بدون نگرانی و دردسر پرداخت ارزی، گیفت کارت اسپاتیفای را تهیه کرده و با توجه به آموزشی که در این مقاله به شما ارائه کردیم، اکانت خودتان را به راحتی به اکانت پرمیوم اسپاتیفای تبدیل کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار